GRAVID!!!
_1212 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2012
    #1

    GRAVID!!!

    Jaaa... igår blev jag helt säker på att det e en knodd i magen. Och enligt min cykel ska det bli den 3:e, men på apparna så kan man ju inte välja hur lång cykel man har... så då e jag 1 vecka mindre gången... och det stämmer ju inte alls. dumt!

    BIM e egentligen i morgon eller tisdag.
    Välkomna in till min blogg:
  2. 1
    GRAVID!!! Jaaa... igår blev jag helt säker på att det e en knodd i magen. Och enligt min cykel ska det bli den 3:e, men på apparna så kan man ju inte välja hur lång cykel man har... så då e jag 1 vecka mindre gången... och det stämmer ju inte alls. dumt!

    BIM e egentligen i morgon eller tisdag.
  3. Annanonym
    #2
    Grattis till plus!! Kanske flyttar jag in här i slutet av veckan.
  4. 2
    Grattis till plus!! Kanske flyttar jag in här i slutet av veckan.
  5. Medlem sedan
    Jan 2012
    #3
    Hoppas på det!
    Välkomna in till min blogg:
  6. 3
    Hoppas på det!
  7. Anonym ett tag
    #4
    Grattis!! här plussade jag idag..fick samma datum som dig 3 December..ligger lite lågt ännu då detta är tredje graviditeten på 8 månader (utan barn..) och maken inte vet något ännu..
  8. 4
    Grattis!! här plussade jag idag..fick samma datum som dig 3 December..ligger lite lågt ännu då detta är tredje graviditeten på 8 månader (utan barn..) och maken inte vet något ännu..
  9. Medlem sedan
    Jan 2012
    #5
    har 2 killar innan 17 och 11 år, ska bli spännande. Hihi Sambons första. Hoppas det går vägen för oss båda.

    Vart bor du???
  10. 5
    har 2 killar innan 17 och 11 år, ska bli spännande. Hihi Sambons första. Hoppas det går vägen för oss båda.

    Vart bor du???
  11. Medlem sedan
    Feb 2012
    #6
    Hej och Grattis! Hoppar in från oktobergruppen. På familjelivs sida på gravidverktyg "då kommer bäbisen kan du skriva in hur lång cykel du har. Det är den enda som stämmer för mig som bara har 25 dagar mellan. Lycka till
  12. 6
    Hej och Grattis! Hoppar in från oktobergruppen. På familjelivs sida på gravidverktyg "då kommer bäbisen kan du skriva in hur lång cykel du har. Det är den enda som stämmer för mig som bara har 25 dagar mellan. Lycka till

Liknande trådar

  1. gravid, inte gravid, gravid igen? eller?
    By Ajnstajn in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-18, 00:15
  2. Gravid/Inte gravid??
    By Anonym in forum _1207 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-11-10, 20:11
  3. Gravid eller inte gravid - det är frågan
    By anonym in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-03-22, 06:59
  4. Inte gravid eller gravid?
    By anonymt namn in forum Gravidsnack
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-11-23, 15:54
  5. Gravid eller inte gravid?
    By anonymt namn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-16, 16:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar