+
_1212 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2012
    #1

    +

    Efter några månader av sken-graviditet, missfall och andra tråkigheter har min man och jag äntligen fått ett plus! Det ska bli så otroligt roligt! Samtidigt lite skraj... vill ju att det ska fungera!
    Är det några andra som precis fått reda på att ni har en liten knodd i magen?!
  2. 1
    + Efter några månader av sken-graviditet, missfall och andra tråkigheter har min man och jag äntligen fått ett plus! Det ska bli så otroligt roligt! Samtidigt lite skraj... vill ju att det ska fungera!
    Är det några andra som precis fått reda på att ni har en liten knodd i magen?!
  3. Annanonym
    #2
    Grattis till plusset! Jag hoppas ansluta inom några dagar/nån vecka. Gjorde ett ivf, med återförande av embryo för en vecka sedan. Har tjuvtestat med negativt resultat, men vet att det är alldeles för tidigt ännu...Fast jag testar väl typ varje dag nu och hoppas på plus...
  4. 2
    Grattis till plusset! Jag hoppas ansluta inom några dagar/nån vecka. Gjorde ett ivf, med återförande av embryo för en vecka sedan. Har tjuvtestat med negativt resultat, men vet att det är alldeles för tidigt ännu...Fast jag testar väl typ varje dag nu och hoppas på plus...
  5. Medlem sedan
    Mar 2012
    #3
    Åh vad spännande! Hoppas verkligen att allt går som det ska!! Håller tummarna för dig!
  6. 3
    Åh vad spännande! Hoppas verkligen att allt går som det ska!! Håller tummarna för dig!
  7. Medlem sedan
    Jan 2012
    #4
    Hejsan! I lördags plussade vi. fantastiskt!!!!
  8. 4
    Hejsan! I lördags plussade vi. fantastiskt!!!!
  9. Medlem sedan
    Mar 2012
    #5
    Tack! Det blev ett plus till slut!
  10. 5
    Tack! Det blev ett plus till slut!
  11. Medlem sedan
    Mar 2012
    #6
    Grattis, grattis, grattis!!! Lycka till med allt!
  12. 6
    Grattis, grattis, grattis!!! Lycka till med allt!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar