Bebis är fixerad, ligger djupt ner
_1204 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2011
    #1

    Bebis är fixerad, ligger djupt ner

    Hej! En otroligt dum fråga, var till BM igår v. 36+4. Huvudet är fixerat som det var för två veckor sen men hon vart tvungen att kolla med ultraljud (så jag fick se bebisen igår) eftersom h*n låg så djupt nere, hon hade svårt att känns hur den låg.

    Har detta betydelse för hur långt det är kvar till förlossningen? Det borde ju vara positivt att h*n ligger så djupt ner tycker jag...
  2. 1
    Bebis är fixerad, ligger djupt ner Hej! En otroligt dum fråga, var till BM igår v. 36+4. Huvudet är fixerat som det var för två veckor sen men hon vart tvungen att kolla med ultraljud (så jag fick se bebisen igår) eftersom h*n låg så djupt nere, hon hade svårt att känns hur den låg.

    Har detta betydelse för hur långt det är kvar till förlossningen? Det borde ju vara positivt att h*n ligger så djupt ner tycker jag...
  3. Medlem sedan
    Aug 2008
    #2
    Sorry...fixering säger inget om hur nära det är. Vissa är fixerade i v 31, andra typ dagen innan förlossning. Min har varit fixerad sen tidigt i v 36 nu är jag 38 plus men ännu ingen bebis.

    Inga frågor är dumma! Ledsen dock att behöva göra dig besviken :/
  4. 2
    Sorry...fixering säger inget om hur nära det är. Vissa är fixerade i v 31, andra typ dagen innan förlossning. Min har varit fixerad sen tidigt i v 36 nu är jag 38 plus men ännu ingen bebis.

    Inga frågor är dumma! Ledsen dock att behöva göra dig besviken :/
  5. Medlem sedan
    Apr 2011
    #3
    Ok typiskt då... hehe men har inte BF förrns 20 april så bebisen kan gott vänta lite till!
  6. 3
    Ok typiskt då... hehe men har inte BF förrns 20 april så bebisen kan gott vänta lite till!
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4
    Tyvärr kan ingen sia om hur långt det är kvar till förlossning, även om de är fixerade. Ingen av mina barn har varit fixerade vid sista BM besöket innan FL.
  8. 4
    Tyvärr kan ingen sia om hur långt det är kvar till förlossning, även om de är fixerade. Ingen av mina barn har varit fixerade vid sista BM besöket innan FL.
  9. Medlem sedan
    Aug 2008
    #5
    hoppas du inte får ont av det, det är ju säkert en bit kvar. Förra gånge kände jag innte mycket av att hon var fixerad men denna gången har det kännts skitmycket. Går helt hjulbent och det känns som att man gå runt med ett bowlingklot där nere. Bläää...
  10. 5
    hoppas du inte får ont av det, det är ju säkert en bit kvar. Förra gånge kände jag innte mycket av att hon var fixerad men denna gången har det kännts skitmycket. Går helt hjulbent och det känns som att man gå runt med ett bowlingklot där nere. Bläää...

Liknande trådar

  1. Djupt fixerad!!
    By Therese & 3 små barn in forum _1108 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-07-18, 21:42
  2. Fixerad bebis
    By Sunflower in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-11-06, 00:10
  3. Fixerad bebis
    By Piddel in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-10-01, 15:27
  4. bebisen är fixerad å ligger långt nere..
    By joliegirl in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-08-13, 16:19
  5. Bebis fixerad!
    By Evita in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-17, 08:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar