2 åringar :)
_1005 Majbarn
  1. Anonym
    #1

    2 åringar :)

    Snart börjar våra små fylla 2 år.. och jag funderar lite på vad man kan köpa för presenter?? Vad ska ni ge? Vad ska ni önska er av nära och kära??
    Tack på förhand och en Trevlig påsk!!
  2. 1
    2 åringar :) Snart börjar våra små fylla 2 år.. och jag funderar lite på vad man kan köpa för presenter?? Vad ska ni ge? Vad ska ni önska er av nära och kära??
    Tack på förhand och en Trevlig påsk!!
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2
    leksaker till sandlådan, litet bord med två stolar att ha på rummet. rita börjar dom så smått även fast det mest är streck så varför inte kritor och block, finns även asfaltkritor att rita med. sen vet jag inte riktigt men det finns ju en uppsjö med leksaker att välja mellan. står ju på paketen.
    rutchkana att ha i trädgården om man har en sådan. hmm...kommer inte på mer nu.
  4. 2
    leksaker till sandlådan, litet bord med två stolar att ha på rummet. rita börjar dom så smått även fast det mest är streck så varför inte kritor och block, finns även asfaltkritor att rita med. sen vet jag inte riktigt men det finns ju en uppsjö med leksaker att välja mellan. står ju på paketen.
    rutchkana att ha i trädgården om man har en sådan. hmm...kommer inte på mer nu.
  5. Medlem sedan
    Feb 2008
    #3
    Här blir det INGA leksaker... Fast det blir nog det iaf trots att våra barn har för mycket redan. Har inte köpt så mycket till grabbarna utan det mesta är ärvt efter stora syster som var ensam barn i 6år och hann bli rätt bortskämd
    Blir nog lite utomhus leksaker. Kan rekomendera en sån där spring cykel utan trampor så snart de är tillräckligt stora för storebror älskar sin
  6. 3
    Här blir det INGA leksaker... Fast det blir nog det iaf trots att våra barn har för mycket redan. Har inte köpt så mycket till grabbarna utan det mesta är ärvt efter stora syster som var ensam barn i 6år och hann bli rätt bortskämd
    Blir nog lite utomhus leksaker. Kan rekomendera en sån där spring cykel utan trampor så snart de är tillräckligt stora för storebror älskar sin
  7. Medlem sedan
    Oct 2001
    #4
    Jag har inte svarat för jag har inga bra tips. Men vi funderar på att fixa en sandlåda på landet - det blir väl en present i så fall kanske. Annars skulle han bli överlycklig över traktorer eller lastbilar av alla de slag, men det överlämnar vi nog åt släkt och vänner.
  8. 4
    Jag har inte svarat för jag har inga bra tips. Men vi funderar på att fixa en sandlåda på landet - det blir väl en present i så fall kanske. Annars skulle han bli överlycklig över traktorer eller lastbilar av alla de slag, men det överlämnar vi nog åt släkt och vänner.
  9. Medlem sedan
    Oct 2001
    #5
    Idag fyller Noah 2 år och han kommer få ringar att hänga i, små plastdjur och en solhatt av oss. Från morfar får han ett indiantält och från mormor grejer att dega med (typ kavel, formar mm).
  10. 5
    Idag fyller Noah 2 år och han kommer få ringar att hänga i, små plastdjur och en solhatt av oss. Från morfar får han ett indiantält och från mormor grejer att dega med (typ kavel, formar mm).
  11. Medlem sedan
    Feb 2008
    #6
    Tänk vad bra det är med tvååringar... Ragnar blev överlycklig för sina paket trots att de innehöll nå så tråkigt som ett par sandaler och en keps. Mer paket hann jag inte köpa. Har jobbat ca 12timmar varje dag i en månad... Får bli mer när lönen för mödan dimper ner
  12. 6
    Tänk vad bra det är med tvååringar... Ragnar blev överlycklig för sina paket trots att de innehöll nå så tråkigt som ett par sandaler och en keps. Mer paket hann jag inte köpa. Har jobbat ca 12timmar varje dag i en månad... Får bli mer när lönen för mödan dimper ner

Liknande trådar

  1. Fyra 11-12-åringar, två 8-9-åringar
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-05-13, 19:57
  2. Apropå 15-åringar som dejtar 19-åringar
    By KAJO! in forum Ordet är fritt
    Svar: 38
    Senaste inlägg: 2009-10-24, 20:55
  3. 6 åringar
    By Isa Sve in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-03-09, 16:54
  4. Hur är era 6-åringar
    By anonymt namn in forum Förskoleklass (6-års.)
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-09-23, 14:17
  5. 1½-åringar-2½ åringar, behöver tips
    By ella in forum Barn som yrke
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-22, 18:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar