Ett år sedan
_1002 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2007
    #1

    Ett år sedan

    Nu i dagarna är det väl 1 år sedan Linda dog? Jag undrar SÅ hur det har gått för hennes man och hennes barn och hur de har det idag.
  2. 1
    Ett år sedan Nu i dagarna är det väl 1 år sedan Linda dog? Jag undrar SÅ hur det har gått för hennes man och hennes barn och hur de har det idag.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Det var för några dagar sedan. Lotta "Vimmelmamman" skrev om det i sin blogg. Då svarade nån släkting till Linda att barnen har det bra. Lindas stora son bor hos Lindas föräldrar medan småsyskonen kommer ofta och hälsar på. Tur att hennes föräldrar är så pass unga.

    Jag tänker ofta på henne, speciellt när barnen är lite jobbiga. Då tänker jag att jag har iaf lyckan att vara med mina barn, det har inte Linda :-(
  4. 2
    Det var för några dagar sedan. Lotta "Vimmelmamman" skrev om det i sin blogg. Då svarade nån släkting till Linda att barnen har det bra. Lindas stora son bor hos Lindas föräldrar medan småsyskonen kommer ofta och hälsar på. Tur att hennes föräldrar är så pass unga.

    Jag tänker ofta på henne, speciellt när barnen är lite jobbiga. Då tänker jag att jag har iaf lyckan att vara med mina barn, det har inte Linda :-(
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Dom var med i den hemliga miljonären och fick lite hjälp. Funderar oxå mycket då man vet att det kunde varit jag likväl.
    Här är en länk till programmet.

    http://www.kanal5play.se/program/pla...jonaren-s02e04
  6. 3
    Dom var med i den hemliga miljonären och fick lite hjälp. Funderar oxå mycket då man vet att det kunde varit jag likväl.
    Här är en länk till programmet.

    http://www.kanal5play.se/program/pla...jonaren-s02e04
  7. Medlem sedan
    Apr 2007
    #4

    Åh tack så mycket!

  8. 4
    Åh tack så mycket!
  9. Medlem sedan
    Apr 2007
    #5

    Visst är det så

    Jag var inne på hennes blogg för någon dag sedan, vet inte varför egentligen, visste ju att det inte skulle finnas något nytt där men gick tillbaka och läste lite vad hon skrev sista dagarna. Känns så konstigt att man kan skriva om sjukhusmaten ena dagen och nästa är man bara borta, alltså konstigt på det sättet att livet bara tar slut så där.
  10. 5
    Visst är det så Jag var inne på hennes blogg för någon dag sedan, vet inte varför egentligen, visste ju att det inte skulle finnas något nytt där men gick tillbaka och läste lite vad hon skrev sista dagarna. Känns så konstigt att man kan skriva om sjukhusmaten ena dagen och nästa är man bara borta, alltså konstigt på det sättet att livet bara tar slut så där.
  11. Medlem sedan
    Mar 2003
    #6
    Ja är oxå inna o kollar till henne blogg, jag vet att det inte örändrats men tänker mycket på henne och hennes familj, Linda satte verkligen djupa spår hos oss :´(

    kram alla
  12. 6
    Ja är oxå inna o kollar till henne blogg, jag vet att det inte örändrats men tänker mycket på henne och hennes familj, Linda satte verkligen djupa spår hos oss :´(

    kram alla
  13. Medlem sedan
    Mar 2003
    #7
    Tack så mycket för informationen, jag har tänkt mycket på Lars o barnen hur det går för dem, så skönt att se dem igen i detta avsnittet o se lille Erik, gud va jag känner med dem så fort jag såg barna så kom tårarna och nu kan jag inte sluta min farmor gick bort i cancer 18 nov 2011, förra året var ett tungt år 3 begravningar han jag med varav 2 stycken var inom 2 v. gubbens farmor begravdes 16 nov bara 2 dagar innan min farmor dog, hans mormor gick bort tidigt på våren strax efter Linda, man har alltid haft henne i tankarna från o till.
    Tydligen är jag inte ensam men att tänka på henne..

    kram på er alla o ta vara på tiden med varann
  14. 7
    Tack så mycket för informationen, jag har tänkt mycket på Lars o barnen hur det går för dem, så skönt att se dem igen i detta avsnittet o se lille Erik, gud va jag känner med dem så fort jag såg barna så kom tårarna och nu kan jag inte sluta min farmor gick bort i cancer 18 nov 2011, förra året var ett tungt år 3 begravningar han jag med varav 2 stycken var inom 2 v. gubbens farmor begravdes 16 nov bara 2 dagar innan min farmor dog, hans mormor gick bort tidigt på våren strax efter Linda, man har alltid haft henne i tankarna från o till.
    Tydligen är jag inte ensam men att tänka på henne..

    kram på er alla o ta vara på tiden med varann

Liknande trådar

  1. För 5 år sedan
    By mariamed4 in forum Ordet är fritt
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2009-01-24, 22:22
  2. 5 år sedan
    By Luvi2721 in forum Änglabarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-11-30, 00:10
  3. Det var ett tag sedan jag var här
    By 1zandra1 in forum Svårt att bli gravid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-18, 22:05
  4. 1 år sedan
    By Neta m Ängla o Alice in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-18, 20:39
  5. Sedan jag fick barn för 4 år sedan...
    By Annika in forum Kropp & hälsa
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-11-09, 20:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar