Glad Påsk
_1104 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    May 2010
    #1

    Glad Påsk

    Så var det April igen och våra små börjar fylla år

    Det har varit ett helt otroligt år med vår lilla plutt, så mycket som har hänt.

    Glad påsk till er allesammans

    Pernilla
  2. 1
    Glad Påsk Så var det April igen och våra små börjar fylla år

    Det har varit ett helt otroligt år med vår lilla plutt, så mycket som har hänt.

    Glad påsk till er allesammans

    Pernilla
  3. Medlem sedan
    Jun 2010
    #2
    Hejsan och Glad Påsk till er också

    Ja, det har varit ett fantastiskt år. Vi firar Bellas ettårsdag idag. Känns helt sjukt att det är ett helt år sedan hon föddes...
    Hon har blivit ett riktigt litet bustroll... Springer runt och pillar på allt hon inte får Trappan är roligast av allt... och storasyskonens rum, dä hon inte får vara...

    Kram på er
  4. 2
    Hejsan och Glad Påsk till er också

    Ja, det har varit ett fantastiskt år. Vi firar Bellas ettårsdag idag. Känns helt sjukt att det är ett helt år sedan hon föddes...
    Hon har blivit ett riktigt litet bustroll... Springer runt och pillar på allt hon inte får Trappan är roligast av allt... och storasyskonens rum, dä hon inte får vara...

    Kram på er
  5. Medlem sedan
    Jun 2009
    #3
    Ja det har gått väldigt snabbt och det har varit hur kul som helst!!
    Jag börjar jobba nu i veckan som kommer och sambon kommer vara hemma heltid till i slutet av augusti med Wille.

    Glad påsk och en härlig vår till er!
  6. 3
    Ja det har gått väldigt snabbt och det har varit hur kul som helst!!
    Jag börjar jobba nu i veckan som kommer och sambon kommer vara hemma heltid till i slutet av augusti med Wille.

    Glad påsk och en härlig vår till er!
  7. Medlem sedan
    Jun 2010
    #4
    Jag började jobba i tisdags.... Jösses...jag har inte jobbat heltid på nio år, sedan jag var gravid första gången. Men det går rätt bra faktiskt....ok,ok, jag har ju bara jobbat i tre dagar än, men ändå
    Min sambo är hemma med Bella nu, och så kommer vi ha sommaren tillsammans hemma. Och så hoppas vi på dagis i slutet av augusti
  8. 4
    Jag började jobba i tisdags.... Jösses...jag har inte jobbat heltid på nio år, sedan jag var gravid första gången. Men det går rätt bra faktiskt....ok,ok, jag har ju bara jobbat i tre dagar än, men ändå
    Min sambo är hemma med Bella nu, och så kommer vi ha sommaren tillsammans hemma. Och så hoppas vi på dagis i slutet av augusti

Liknande trådar

  1. Glad Påsk
    By *Koala* in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-04-05, 20:21
  2. Glad påsk!
    By Silverkarin in forum _1008 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-04-04, 21:40
  3. GLAD PÅSK!!!!
    By miss thunder in forum _0807 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-04-02, 22:01
  4. GLAD PÅSK!!
    By Trissan_4 in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-04-02, 11:05
  5. Glad Påsk! Vad läser ni i påsk?
    By Chand in forum Hem & fritid
    Svar: 37
    Senaste inlägg: 2006-04-16, 15:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar