Kanske inte ändå... :(
_1212 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2012
    #1

    Kanske inte ändå... :(

    Hade testdag idag enligt IVF-klinikens ordination, för att kunna ringa och meddela dem resultatet, och boka tid för VUL. Jag testade ju svagt positivt redan i lördags, och i måndags fick jag ett starkare plus med CB-test. Idag, när jag testade var plusset mycket svagare än i måndags, och kort därefter började det komma små mängder gammalt blod.Jag har även ont, som rejäl mensvärk. Lite blod och ont har jag även haft tidigt i mina tidigare graviditeter, varav några har slutat med mf, och några inte. Men i kombination med det svagare plusset känns det sådär. Jag försöker ställa in mig på att ett tidigt mf är på gång, men kommer att göra ett nytt CB-test med morgonurin i morgon bitti. Hoppet är ju det sista som överger en.
  2. 1
    Kanske inte ändå... :( Hade testdag idag enligt IVF-klinikens ordination, för att kunna ringa och meddela dem resultatet, och boka tid för VUL. Jag testade ju svagt positivt redan i lördags, och i måndags fick jag ett starkare plus med CB-test. Idag, när jag testade var plusset mycket svagare än i måndags, och kort därefter började det komma små mängder gammalt blod.Jag har även ont, som rejäl mensvärk. Lite blod och ont har jag även haft tidigt i mina tidigare graviditeter, varav några har slutat med mf, och några inte. Men i kombination med det svagare plusset känns det sådär. Jag försöker ställa in mig på att ett tidigt mf är på gång, men kommer att göra ett nytt CB-test med morgonurin i morgon bitti. Hoppet är ju det sista som överger en.
  3. Anonym
    #2
    Hur har det gått? jag håller tummarna för dig! här är alla symtom som bortblåsta och enligt tidigare erfarenhet så brukar det betyda missfall..så jag håller mig lite i bakgrunden tills jag vet..
  4. 2
    Hur har det gått? jag håller tummarna för dig! här är alla symtom som bortblåsta och enligt tidigare erfarenhet så brukar det betyda missfall..så jag håller mig lite i bakgrunden tills jag vet..
  5. Medlem sedan
    Dec 2011
    #3

    Usch vad jobbigt!

    Hoppas att det har gått bra för dig!
    Det är vanligt med blödningar i början, men man vet ju aldrig. Att plussen varierar i styrka kan ju också bero på flera saker... Har själv upplevt ett missfall, och det hoppas jag verkligen att du slipper.

    Massor med kramar, håller tummarnarna för dig!
  6. 3
    Usch vad jobbigt! Hoppas att det har gått bra för dig!
    Det är vanligt med blödningar i början, men man vet ju aldrig. Att plussen varierar i styrka kan ju också bero på flera saker... Har själv upplevt ett missfall, och det hoppas jag verkligen att du slipper.

    Massor med kramar, håller tummarnarna för dig!
  7. Medlem sedan
    Mar 2012
    #4
    Tyvärr gick det som jag befarade. Kraftiga blödningar och smärtor igår och idag tog jag ett grav.test som visar negativt. Det är bara att ta nya tag och satsa på en jan/feb-bebis istället. Jag hoppas innerligt att det går bättre för er! Lycka till!
  8. 4
    Tyvärr gick det som jag befarade. Kraftiga blödningar och smärtor igår och idag tog jag ett grav.test som visar negativt. Det är bara att ta nya tag och satsa på en jan/feb-bebis istället. Jag hoppas innerligt att det går bättre för er! Lycka till!

Liknande trådar

  1. Kanske inte ändå... :(
    By hjärter_dam in forum _1211 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-04-10, 19:05
  2. vercacekappan kanske inte är så ful ändå
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-11-12, 22:44
  3. Det kanske inte var mf ändå!
    By Tvåan i maj in forum _0905 Majbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-09-18, 14:50
  4. Kanske inte hör hit men ändå..
    By Miacarla in forum Bokstavsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-24, 10:56
  5. kanske inte så sen ändå?
    By jenn med trean in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-11-06, 03:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar