känslig sedan fått barn
_0903 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2008
    #1

    känslig sedan fått barn

    Hej på er!

    Jo, det är så att jag har blivit så otroligt känslig sedan jag fick barn. Ibland tål jag inte några hemska nyheter alls. Och de flesta nyheter är ju hemska så det är ju svårt att kolla nyheter då....;-) Jag var extremt känsligt under graviditeten och jag trodde detta skulle minska med tiden, men just nu är jag nästan lika känslig igen...

    Bra i och för sig att man reagerar på all ondska i världen.

    Är ni likadana?
  2. 1
    känslig sedan fått barn Hej på er!

    Jo, det är så att jag har blivit så otroligt känslig sedan jag fick barn. Ibland tål jag inte några hemska nyheter alls. Och de flesta nyheter är ju hemska så det är ju svårt att kolla nyheter då....;-) Jag var extremt känsligt under graviditeten och jag trodde detta skulle minska med tiden, men just nu är jag nästan lika känslig igen...

    Bra i och för sig att man reagerar på all ondska i världen.

    Är ni likadana?
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2
    Ja precis likadan här. Jag klarar inte av något alls längre och allra värst var det som gravid.
  4. 2
    Ja precis likadan här. Jag klarar inte av något alls längre och allra värst var det som gravid.
  5. Medlem sedan
    Jul 2008
    #3
    Ok, "skönt" att höra att någon upplever samma sak. Det är rätt så jobbigt! Blä!
  6. 3
    Ok, "skönt" att höra att någon upplever samma sak. Det är rätt så jobbigt! Blä!
  7. Medlem sedan
    Jul 2008
    #4
    Ja absolut samma här!! Jag är jättekänslig och just hemskheter med barn inblandade är skitjobbigt, och jag väljer faktiskt ofta att inte läsa/se sånt..
  8. 4
    Ja absolut samma här!! Jag är jättekänslig och just hemskheter med barn inblandade är skitjobbigt, och jag väljer faktiskt ofta att inte läsa/se sånt..
  9. Medlem sedan
    Jul 2006
    #5
    Jajjemän. Har aldrig varit speciellt orolig av mig innan jag fick barn men nu... oj oj vad jag oroar mig. Har dock bara förlikat mig med det hela - det är väl bara såhär att bli mamma tänker jag. Man får liksom "mammabacillen" som gör att man oroar sig över allt och inget och att det väl är en mening med det...
  10. 5
    Jajjemän. Har aldrig varit speciellt orolig av mig innan jag fick barn men nu... oj oj vad jag oroar mig. Har dock bara förlikat mig med det hela - det är väl bara såhär att bli mamma tänker jag. Man får liksom "mammabacillen" som gör att man oroar sig över allt och inget och att det väl är en mening med det...
  11. Medlem sedan
    Jul 2008
    #6
    Tack för era svar. Ja, det är väl någon mening med det. :-) Bra att man reagerar på all världens ondska ju.
  12. 6
    Tack för era svar. Ja, det är väl någon mening med det. :-) Bra att man reagerar på all världens ondska ju.

Liknande trådar

  1. Ni med tre barn sedan innan!!
    By Happie-D in forum _1104 Aprilbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-01-06, 10:22
  2. Ni som har barn sedan innan..
    By Zalander in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-07-16, 22:15
  3. Ni som har barn sedan innan
    By mamma1981 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-04-16, 21:58
  4. Ni som har barn sedan tidigare
    By Lillstruts in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-03-10, 08:34
  5. Sedan jag fick barn för 4 år sedan...
    By Annika in forum Kropp & hälsa
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-11-09, 20:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar