Supergrinig bäbis
_1108 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2006
    #1

    Supergrinig bäbis

    Har vi haft här ett par dagar... tjeena vilket dåligt humör denna prepubertala lilla varelse besitter.

    Häromdagen upptäckte jag att en tredje tand i underkäken hade brutit igenom och jag tänkte "jaja, det var därför hon var så grinig"... igår... upptäckte jag att framtänderna syns genom skinnet i överkäken.

    Ameh, nu börjar plötsligt väldigt mycket förklara sig själv här kände jag

    inte undra på att hon är grinch, det är inte en tand på G, utan tre!!

    Aj och tack å hej.
    Life is NOT a dress rehearsal so......LET US eat CAKE
  2. 1
    Supergrinig bäbis Har vi haft här ett par dagar... tjeena vilket dåligt humör denna prepubertala lilla varelse besitter.

    Häromdagen upptäckte jag att en tredje tand i underkäken hade brutit igenom och jag tänkte "jaja, det var därför hon var så grinig"... igår... upptäckte jag att framtänderna syns genom skinnet i överkäken.

    Ameh, nu börjar plötsligt väldigt mycket förklara sig själv här kände jag

    inte undra på att hon är grinch, det är inte en tand på G, utan tre!!

    Aj och tack å hej.
  3. Medlem sedan
    Jun 2011
    #2
    Ungefär samma här. Hon har varit som en solstråle men har blivit gnälligare sista veckorna. Och vips så har vi en liten tand i nederkäken. Vet inte om det är tänderna som gör att hon vaknar på kvällarna och är jätteledsen eller om det är dumma drömmar. Men det är kul att se alla framsteg som sker nu. De är ju med på ett helt annat sätt än för några månader sen.
  4. 2
    Ungefär samma här. Hon har varit som en solstråle men har blivit gnälligare sista veckorna. Och vips så har vi en liten tand i nederkäken. Vet inte om det är tänderna som gör att hon vaknar på kvällarna och är jätteledsen eller om det är dumma drömmar. Men det är kul att se alla framsteg som sker nu. De är ju med på ett helt annat sätt än för några månader sen.

Liknande trådar

  1. Bäbis <3
    By cleo26 in forum _1203 Marsbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2012-03-13, 13:38
  2. Ny bäbis
    By Lela77 in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-04-05, 20:07
  3. Bäbis nu!
    By Humlisen in forum _0705 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-03, 08:38
  4. Bäbis kom den 1/9 :D
    By Marie85 in forum Gravidsnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-09-27, 13:04
  5. Bäbis bäbis
    By babysugen in forum Gravidsnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-01-11, 09:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar