en orolig mamma vill ha några råd
  1. Medlem sedan
    Mar 2012
    #1

    en orolig mamma vill ha några råd

    Hej!
    Jag har en babies som är 3månad och 22 dagar nu. men han går inte så bra i vikt. han får ersåtning semp1 200ml i 5 måltider om dygnet. han är 6540kg nu. hur är era babiesar som har samma åld som min babies.
    Jag är jätte orolig för min babies .hoppas att få några bra råd av er

    mvh
  2. 1
    en orolig mamma vill ha några råd Hej!
    Jag har en babies som är 3månad och 22 dagar nu. men han går inte så bra i vikt. han får ersåtning semp1 200ml i 5 måltider om dygnet. han är 6540kg nu. hur är era babiesar som har samma åld som min babies.
    Jag är jätte orolig för min babies .hoppas att få några bra råd av er

    mvh
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2
    6500 är väl inget att oroa sig för. Min väger ungrfär lika mycket. Och jag ammar. Bara de följer sin egen kurva är det ju bra.Du ser ju på barnet hur han mår för övrigt. Prata med Bvc om du är orolig
  4. 2
    6500 är väl inget att oroa sig för. Min väger ungrfär lika mycket. Och jag ammar. Bara de följer sin egen kurva är det ju bra.Du ser ju på barnet hur han mår för övrigt. Prata med Bvc om du är orolig
  5. Medlem sedan
    Jul 2011
    #3
    Jag tycker inte heller att du ska oroa dig. Mina yngsta dotter vägde 7200 gr när hon var 1 år.. Tycker att 6500 gr låter bra för en pojke i den åldern..
  6. 3
    Jag tycker inte heller att du ska oroa dig. Mina yngsta dotter vägde 7200 gr när hon var 1 år.. Tycker att 6500 gr låter bra för en pojke i den åldern..

Liknande trådar

  1. Orolig mamma!
    By PetraR in forum Skolbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-09-19, 15:28
  2. Orolig mamma...
    By Grekyogin in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-05-11, 20:33
  3. Orolig mamma...
    By anonymt namn in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-30, 16:41
  4. Orolig för ul..några tummar? ;)
    By Emma m A&A + v15 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-01-11, 21:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar