Hoppas att jag dyker upp......
_1212 Decemberbarn
  1. Anonym
    #1

    Hoppas att jag dyker upp......

    hos er denna veckan. Har inte testat ännu. Hade bim i lördas. då kom det lite rött sen förvann det. inget igår och bara lite idag (än så länge). Har mensvärk som kommer en stund sen bara försvinner. Har haft ömma bröst till och från bröstvårtorna ömma väldigt mycket. Hoppas på ett plus.
  2. 1
    Hoppas att jag dyker upp...... hos er denna veckan. Har inte testat ännu. Hade bim i lördas. då kom det lite rött sen förvann det. inget igår och bara lite idag (än så länge). Har mensvärk som kommer en stund sen bara försvinner. Har haft ömma bröst till och från bröstvårtorna ömma väldigt mycket. Hoppas på ett plus.
  3. Medlem sedan
    Dec 2011
    #2
    Hoppas vi får följas åt här!! Har du testat än? Själv var jag för nyfiken och testade på bim :-)
  4. 2
    Hoppas vi får följas åt här!! Har du testat än? Själv var jag för nyfiken och testade på bim :-)
  5. Medlem sedan
    Jun 2005
    #3
    Har inte testat ännu. Ska köpa test imorgon och testa på onsdag. Om jag kan hålla mej. Vad fick du för svar på ditt?
  6. 3
    Har inte testat ännu. Ska köpa test imorgon och testa på onsdag. Om jag kan hålla mej. Vad fick du för svar på ditt?

Liknande trådar

  1. Nä dyker ner i ..
    By nilla in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-09-05, 10:20
  2. Dyker väl in här då...
    By Lolina in forum Singelmingel
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-02-11, 06:47
  3. Ok, nu dyker ni väl upp
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-01-24, 20:26
  4. här dyker jag upp! :)
    By mammaAngelica in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-02-26, 13:42
  5. Dyker upp...
    By Fru X in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-06-08, 06:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar