Merkostnad skrivare mm
Vårdbidrag/försäkringar
  1. Medlem sedan
    Dec 2011
    #1

    Merkostnad skrivare mm

    Hej
    Är nu i skedet av mitt skrivande inne på pungten om merkostnad! Har tidigare fått för dator till sonen, men undrar om det är ngn som fått för lamineringsmaskin samt skrivare el kamera? Vi arbetar med bilder i cheman men bäst funkar riktiga foton som jag skrivit ut hos vänner!
    Har ingen färgskrivare!! Men skall köpa, det blir himskans dyrt med patroner etc!!
    Någon som vet?
  2. 1
    Merkostnad skrivare mm Hej
    Är nu i skedet av mitt skrivande inne på pungten om merkostnad! Har tidigare fått för dator till sonen, men undrar om det är ngn som fått för lamineringsmaskin samt skrivare el kamera? Vi arbetar med bilder i cheman men bäst funkar riktiga foton som jag skrivit ut hos vänner!
    Har ingen färgskrivare!! Men skall köpa, det blir himskans dyrt med patroner etc!!
    Någon som vet?
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Japp. Det går att få. Jag har också fått igenom: högre hyra vid byte av lägenhet då vi behövde handikapp anpassa, byte av bil, dvs mellanskillnad mellan en gammal volvo, driftkostnad, och inköp av ny bil för handikappanpassning.
    Ett tag sedan ditt inlägg. Hoppas du har sökt. Och önskar dig lycka till.
    Det är stor variation på handläggarnas bedömningar så det är bara att ösa på utgifter. Då gör det inte så mkt om de stryker något.
    / lmlb
  4. 2
    Japp. Det går att få. Jag har också fått igenom: högre hyra vid byte av lägenhet då vi behövde handikapp anpassa, byte av bil, dvs mellanskillnad mellan en gammal volvo, driftkostnad, och inköp av ny bil för handikappanpassning.
    Ett tag sedan ditt inlägg. Hoppas du har sökt. Och önskar dig lycka till.
    Det är stor variation på handläggarnas bedömningar så det är bara att ösa på utgifter. Då gör det inte så mkt om de stryker något.
    / lmlb

Liknande trådar

  1. Merkostnad
    By allergi in forum Vårdbidrag/försäkringar
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-02-09, 20:27
  2. Bil som merkostnad
    By wondergirl in forum Vårdbidrag/försäkringar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-05-24, 16:05
  3. Merkostnad...??
    By yamsan in forum Vårdbidrag/försäkringar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-29, 20:21
  4. merkostnad...
    By jessica in forum Vårdbidrag/försäkringar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-04-29, 15:45
  5. Merkostnad??
    By skumbad in forum Vårdbidrag/försäkringar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-13, 15:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar