Mens?
_00 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Mens?

    Har era döttrar fått mens?
    Om inte har ni pratat om mens och vad det är?

    Svara gärna anonymt om ni inte vill lämna ut era barn.
  2. 1
    Mens? Har era döttrar fått mens?
    Om inte har ni pratat om mens och vad det är?

    Svara gärna anonymt om ni inte vill lämna ut era barn.
  3. Anonym
    #2
    Ja, min dotter fick sin mens redan för ett och ett halvt år sedan. Den dagen firade vi stort med tårta och god mat. Hon tycker det är lite jobbigt när de har idrott eftersom hon blöder rätt mycket. Hon har en äldre syster så hon visste vad det handlade om den dagen det kom och eftersom vi hade firat storasyster på hennes första mens så tyckte hon att det var positivt.
  4. 2
    Ja, min dotter fick sin mens redan för ett och ett halvt år sedan. Den dagen firade vi stort med tårta och god mat. Hon tycker det är lite jobbigt när de har idrott eftersom hon blöder rätt mycket. Hon har en äldre syster så hon visste vad det handlade om den dagen det kom och eftersom vi hade firat storasyster på hennes första mens så tyckte hon att det var positivt.
  5. Anonym
    #3
    Dottern fick mens förra sommaren och det har gått rätt så bra. Dock har hon haft lite svårt för att vilja vara med på gympan.

    Jag tror att hon har läst på nätet om mens, det som hon inte vill fråga eller prata med mig om.
  6. 3
    Dottern fick mens förra sommaren och det har gått rätt så bra. Dock har hon haft lite svårt för att vilja vara med på gympan.

    Jag tror att hon har läst på nätet om mens, det som hon inte vill fråga eller prata med mig om.
  7. Anonym
    #4
    Min dotter fick sin första mens IDAG. Hon är nästan precis 12 år.
    Vi har tidigare läst den där broschyren som ALways skickade ut och så har jag försökt att hjälpa henne utan att vara "pinsam"
  8. 4
    Min dotter fick sin första mens IDAG. Hon är nästan precis 12 år.
    Vi har tidigare läst den där broschyren som ALways skickade ut och så har jag försökt att hjälpa henne utan att vara "pinsam"

Liknande trådar

  1. sen mens,,
    By Anonym in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-05-03, 12:28
  2. Mens??
    By jennyhelmersson in forum _1005 Majbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-08-22, 08:47
  3. Mens ****
    By Persikan in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-11, 22:18
  4. Mens! :(
    By 3 på G in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-23, 10:44
  5. jäkla skit mens ap mens skit skit
    By Blubben in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-09, 13:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar