Mors!
_0903 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2005
    #1

    Mors!

    Jag hoppas ni inte avskräcks av den nya designen för man lär sig rätt snabbt.



  2. 1
    Mors! Jag hoppas ni inte avskräcks av den nya designen för man lär sig rätt snabbt.
  3. Medlem sedan
    Oct 2003
    #2
    Jag avskräcktes, trodde det var nåt filter på jobbet

    Hur har ni det då?
    Vi håller ju på att flytta in i det nya huset..pust o stånk vad jobbigt det är. Flyttfirman som vi anlitat var och hämtade de stora grejerna + alla kartonger så nu återstår en del plock innan måndag då städfirman kommer. Fasen va grejer vi samlat på oss!!!!

    Idag är det vår i Halmstad, på riktigt!
  4. 2
    Jag avskräcktes, trodde det var nåt filter på jobbet

    Hur har ni det då?
    Vi håller ju på att flytta in i det nya huset..pust o stånk vad jobbigt det är. Flyttfirman som vi anlitat var och hämtade de stora grejerna + alla kartonger så nu återstår en del plock innan måndag då städfirman kommer. Fasen va grejer vi samlat på oss!!!!

    Idag är det vår i Halmstad, på riktigt!
  5. Medlem sedan
    Dec 2005
    #3
    Flytta till hus låter trevligt, jag antar att ni flyttar ihop!?

    Och idag är det vår här också men det blåser lite för mycket för att det ska vara skönt.
  6. 3
    Flytta till hus låter trevligt, jag antar att ni flyttar ihop!?

    Och idag är det vår här också men det blåser lite för mycket för att det ska vara skönt.
  7. Medlem sedan
    Jul 2008
    #4
    Ja, jag fick trycka F5 för att få´upp "svara"-texten. Designen är snygg, men svårt att hitta i än så länge.
  8. 4
    Ja, jag fick trycka F5 för att få´upp "svara"-texten. Designen är snygg, men svårt att hitta i än så länge.
  9. Medlem sedan
    Oct 2003
    #5
    Vi har flyttat ihop Känns bra...och läskigt, men mest bra. Håller på att styra upp värsta och mest angelägna kaoset nu. Lisa kommer hem idag och hennes rum blev (sånär) färdigt igår.

    Ska ni neråt hitåt i sommar?
  10. 5
    Vi har flyttat ihop Känns bra...och läskigt, men mest bra. Håller på att styra upp värsta och mest angelägna kaoset nu. Lisa kommer hem idag och hennes rum blev (sånär) färdigt igår.

    Ska ni neråt hitåt i sommar?
  11. Medlem sedan
    Dec 2005
    #6
    Vi åker till västkusten vecka 29 och bor där vi brukar bo
  12. 6
    Vi åker till västkusten vecka 29 och bor där vi brukar bo
  13. Medlem sedan
    Jul 2006
    #7
    Hm, känner mig lite gammal och gaggig, men jag tyckte nog att det var bättre förr...
  14. 7
    Hm, känner mig lite gammal och gaggig, men jag tyckte nog att det var bättre förr...

Liknande trådar

  1. Mors dag
    By Kastanj in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-05-31, 22:43
  2. Min Mors Dag :(
    By mimiWNY m N&M in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-05-12, 20:01
  3. mors dag??
    By buslusan in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-25, 14:01
  4. Mors Dag
    By skanetjej in forum Ordet är fritt
    Svar: 40
    Senaste inlägg: 2007-05-16, 09:35
  5. Mors Dag
    By skanetjej in forum Mat & dryck
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-05-14, 13:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar