Tittade in
_0802 Februaribarn
  1. maylin
    #1

    Tittade in

    Hejsan! Ingen har varit här på ett tag nu verkar det som. Såg att sidan bytt utseende och det var svårt att hitta hit.
    Här rullar det på som vanligt. Albin växer och växer. Han känns verkligen stor nu då man ser andra små kottar på dagis. Munnen går i ett och han är i gång hela tiden.
    Vintern verkar äntligen vara på väg bort nu, men vi har mycket snö kvar här i norrbotten. Albin älskar att leka i vattenpölarna ute som blivit mellan snöhögarna.
  2. 1
    Tittade in Hejsan! Ingen har varit här på ett tag nu verkar det som. Såg att sidan bytt utseende och det var svårt att hitta hit.
    Här rullar det på som vanligt. Albin växer och växer. Han känns verkligen stor nu då man ser andra små kottar på dagis. Munnen går i ett och han är i gång hela tiden.
    Vintern verkar äntligen vara på väg bort nu, men vi har mycket snö kvar här i norrbotten. Albin älskar att leka i vattenpölarna ute som blivit mellan snöhögarna.
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2

    Usch....

    jag tittade in här nu med och jösses vad rörigt... Jag hittar ju ingenting!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  4. 2
    Usch.... jag tittade in här nu med och jösses vad rörigt... Jag hittar ju ingenting!

Liknande trådar

  1. Tittade på
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-09-09, 11:46
  2. tittade just
    By Jessica05 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-21, 21:44
  3. Tittade på
    By pilutta65 in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-31, 21:53
  4. Tittade pà tv sent
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-27, 11:53
  5. Tittade in på
    By Marie_AOA in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-10-17, 07:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar