Lillebror är här...
_1002 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2009
    #1

    Lillebror är här...

    Hej på er, hoppas att ni har det bra. Själv sitter jag här med en liten Vilmer i knät, tre veckor gammal. Bestämde sig för att titta ut på bf, fredaen den 13e. slutade med akut snitt, precis som med Lisa, en lite mer kontrollerat denna gång. Så vi mår bra och myser med vår nya familjemedlem.

    Lisa är stolt storasyster, tror hon tycker att det är skoj med lillebror, dock lite trotsig emellanåt, men kan ju även vara den åldern nu... Lsa trivs så bra på dagis, sångsamlingarna är nog dagens höjdpunkt för henne, hon älskar att sjunga, precis som hennes mamma gjorde som liten går hon ständigt runtoch sjunger... Tihi. För övrigt kan jag tipsa om Mora Träsk, Lisa fick en dvd i present, vilken succé, så nu har vi bokat biljetter till deras konsert på Cirkus i juni.

    Må så gott i vårvädret!
  2. 1
    Lillebror är här... Hej på er, hoppas att ni har det bra. Själv sitter jag här med en liten Vilmer i knät, tre veckor gammal. Bestämde sig för att titta ut på bf, fredaen den 13e. slutade med akut snitt, precis som med Lisa, en lite mer kontrollerat denna gång. Så vi mår bra och myser med vår nya familjemedlem.

    Lisa är stolt storasyster, tror hon tycker att det är skoj med lillebror, dock lite trotsig emellanåt, men kan ju även vara den åldern nu... Lsa trivs så bra på dagis, sångsamlingarna är nog dagens höjdpunkt för henne, hon älskar att sjunga, precis som hennes mamma gjorde som liten går hon ständigt runtoch sjunger... Tihi. För övrigt kan jag tipsa om Mora Träsk, Lisa fick en dvd i present, vilken succé, så nu har vi bokat biljetter till deras konsert på Cirkus i juni.

    Må så gott i vårvädret!
  3. Medlem sedan
    Jul 2009
    #2

    grattis!

    Varmt grattis till lillebror! Å vad roligt!
  4. 2
    grattis! Varmt grattis till lillebror! Å vad roligt!
  5. Medlem sedan
    Nov 2000
    #3

    Grattis!

    Stort grattis till er nya familjemedlem!

    Ja musik går verkligen hem här också. Saga sjunger också mest hela tiden. Allt från dagissånger till sådant vi lyssnat på här hemma. =)

    Trotsen finns här och lurar i bakgrunden också. Inte så att det är jättejobbigt men det är väldigt mycket lillan vill göra själv. "Jag fick inget!" gråter hon varje gång någon annan öppnat kylskåpet, stängt ytterdörren, plockat fram något, brett en smörgås etc. Kan själv helt enkelt...
    Mia med Emma -01, Theo -03 & Saga -10

    Bloggar lite lätt på http://miasalskadebarn.blogspot.com/
  6. 3
    Grattis! Stort grattis till er nya familjemedlem!

    Ja musik går verkligen hem här också. Saga sjunger också mest hela tiden. Allt från dagissånger till sådant vi lyssnat på här hemma. =)

    Trotsen finns här och lurar i bakgrunden också. Inte så att det är jättejobbigt men det är väldigt mycket lillan vill göra själv. "Jag fick inget!" gråter hon varje gång någon annan öppnat kylskåpet, stängt ytterdörren, plockat fram något, brett en smörgås etc. Kan själv helt enkelt...
  7. Medlem sedan
    Apr 2007
    #4
    Stort grattis!! *imt*
  8. 4
    Stort grattis!! *imt*
  9. Medlem sedan
    Sep 2009
    #5
    Åh GRATTIS!! Jag tittar knappt in här längre, men blir så glad när jag väl gör det! Sagas lillasyster är nu hela 8 månader! och snart är det dags för även henne att börja dagis! SHIT var tar tiden vägen! NJUT av din underbara lilla Vilmer! Hoppas du postar en bild på underverket snart! KRAM
    Amandaexanimo - http://hesselgard,se - Saga 20100219, Tuvalie 20111003 och nummer 3 BF 20130813
  10. 5
    Åh GRATTIS!! Jag tittar knappt in här längre, men blir så glad när jag väl gör det! Sagas lillasyster är nu hela 8 månader! och snart är det dags för även henne att börja dagis! SHIT var tar tiden vägen! NJUT av din underbara lilla Vilmer! Hoppas du postar en bild på underverket snart! KRAM
  11. Medlem sedan
    Mar 2010
    #6
    Grattis!
  12. 6
    Grattis!

Liknande trådar

  1. Lillebror är här
    By Johanna_74 in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-09-08, 20:17
  2. Mer Lillebror...
    By *Tovan 1 in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-09-01, 09:46
  3. Lillebror är här nu!
    By Älvan in forum _0806 Junibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-06-24, 18:31
  4. Lillebror är här!
    By -Lisa- in forum _0308 Augustibarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2006-07-12, 14:42
  5. Lillebror är här!
    By -Lisa- in forum _0607 Julibarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2006-07-05, 22:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar