Hur går det för er och era bebbar? :-)
_1204 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2009
    #1

    Hur går det för er och era bebbar? :-)

    Hej
    Hoppas ni alla mår bra. Lillpluttan är 3 veckor i morgon och storebror börjar acceptera att det finns en liten annan människa att pyssla med.
    Har problem med ryggen sen tidigare och nu börjar det kännas av i diskarna då liten vill bli buren mest sin vakna tid.
    Nån mer som har en som gärna vill bli buren och vill vara nära tips på bra sjal sele?
    kram på er
    :-)
  2. 1
    Hur går det för er och era bebbar? :-) Hej
    Hoppas ni alla mår bra. Lillpluttan är 3 veckor i morgon och storebror börjar acceptera att det finns en liten annan människa att pyssla med.
    Har problem med ryggen sen tidigare och nu börjar det kännas av i diskarna då liten vill bli buren mest sin vakna tid.
    Nån mer som har en som gärna vill bli buren och vill vara nära tips på bra sjal sele?
    kram på er
    :-)
  3. Medlem sedan
    Jul 2011
    #2
    Hejsan!
    Min lille kille blev 6 veckor idag och vi har haft samma "problem" med att han vill bli buren hela tiden. Vi började med bärsjal ( http://www.mammashop.se/tricot-slen-...babylonia.html ) som fungerade bra men lite knepigt att få på när man är hemma själv...
    Fick sen en bärsele av min bror o svägerska ( http://www.mammabarn.se/visa_produkt.asp?id=1056 ) som jag blivit helt kär i, enkel att få på och inte lika hård som "vanliga" (han gillar inte vår babybjörn bärsele) bebisen älskar den och sitter i den både med benen ute vid sidorna och ibland kryper han ihop och ligger nästan i den.
    Har inte sett den någonstans innan men kan varmt rekommendera den!
    den har räddat mig, numera kan jag äta lunch på dagarna
    Oj vad långt det blev! Hoppas detta hjälper dig lite, det är jobbigt ibland när dem vägrar ligga själva... men försök vänja bebisen med att vara själv nån minut om dagen och öka sedan med nån minut längre nästa dag, vår kille blir bättre o bättre på att underhålla sig själv korta stunder.. lycka till!!!
    kramar
  4. 2
    Hejsan!
    Min lille kille blev 6 veckor idag och vi har haft samma "problem" med att han vill bli buren hela tiden. Vi började med bärsjal ( http://www.mammashop.se/tricot-slen-...babylonia.html ) som fungerade bra men lite knepigt att få på när man är hemma själv...
    Fick sen en bärsele av min bror o svägerska ( http://www.mammabarn.se/visa_produkt.asp?id=1056 ) som jag blivit helt kär i, enkel att få på och inte lika hård som "vanliga" (han gillar inte vår babybjörn bärsele) bebisen älskar den och sitter i den både med benen ute vid sidorna och ibland kryper han ihop och ligger nästan i den.
    Har inte sett den någonstans innan men kan varmt rekommendera den!
    den har räddat mig, numera kan jag äta lunch på dagarna
    Oj vad långt det blev! Hoppas detta hjälper dig lite, det är jobbigt ibland när dem vägrar ligga själva... men försök vänja bebisen med att vara själv nån minut om dagen och öka sedan med nån minut längre nästa dag, vår kille blir bättre o bättre på att underhålla sig själv korta stunder.. lycka till!!!
    kramar

Liknande trådar

  1. Vad gör era bebbar?
    By En som mest läser in forum _1009 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-03-08, 09:27
  2. Små små bebbar
    By Mran in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-07-06, 08:30
  3. nya bebbar?
    By ksna in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-08-18, 08:29
  4. Hur rör sig era bebbar?
    By malma in forum _0605 Majbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-03-07, 18:25
  5. Bebbar???
    By emmahelena in forum Gravidsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 09:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar