små yrväder
_1103 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2010
    #1

    små yrväder

    Tänk vad tiden går fort, för ett år sedan hade man en liten knodd som låg där man lagt den, men nu så har man en liten som som springer runt som en galning, klättrar på allt och river ut alla låder, tvättkorg och hjälper även till att tömma kattlådan, ingen rast och ro här inte och nu så väntar vi våran nummer 2 i december ojoj hur ska detta gå?
    Hoppas att ni har det bra med era yrväder
  2. 1
    små yrväder Tänk vad tiden går fort, för ett år sedan hade man en liten knodd som låg där man lagt den, men nu så har man en liten som som springer runt som en galning, klättrar på allt och river ut alla låder, tvättkorg och hjälper även till att tömma kattlådan, ingen rast och ro här inte och nu så väntar vi våran nummer 2 i december ojoj hur ska detta gå?
    Hoppas att ni har det bra med era yrväder
  3. Medlem sedan
    Jan 2010
    #2
    Jag håller med dig, tiden går väldigt fort! Lilltjejen har börjat springa omkring här med, det är rätt skönt fast ändå inte. Det var bra när dom var såpass små att dom låg kvar där man la dom, då hade man i alla fall koll. Det där med att klättra och riva ut allt det känner jag igen. Vi ska flytta den 1, undrar lite hur det kommer att gå, om hon kommer att bli orolig eller sådär?
  4. 2
    Jag håller med dig, tiden går väldigt fort! Lilltjejen har börjat springa omkring här med, det är rätt skönt fast ändå inte. Det var bra när dom var såpass små att dom låg kvar där man la dom, då hade man i alla fall koll. Det där med att klättra och riva ut allt det känner jag igen. Vi ska flytta den 1, undrar lite hur det kommer att gå, om hon kommer att bli orolig eller sådär?

Liknande trådar

  1. 2 rödhåriga yrväder
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-08-22, 10:48
  2. Litet yrväder!
    By anonymt namn in forum Sömn – barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-27, 15:18
  3. Vilket yrväder jag fick med ut.
    By milla med 99a 02a in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-02, 13:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar