Annabelle
Namn, dop & namngivning
  1. Medlem sedan
    Oct 2008
    #1

    Annabelle

    Hej,
    vi vantar tredje dottern och det kanns som hennes namn blir Annabelle. Vi har pratat om Annabelle Mae/ May som mellan namn. Men eftersom hennes namn ar valdigt amerikanskt och vi bor I USA sa skulle jag vilja ha ett mer svenskt mellan namn. Bara ett, och jag tycker om korta namn. Hor garna era forslag!! Tack!!!
  2. 1
    Annabelle Hej,
    vi vantar tredje dottern och det kanns som hennes namn blir Annabelle. Vi har pratat om Annabelle Mae/ May som mellan namn. Men eftersom hennes namn ar valdigt amerikanskt och vi bor I USA sa skulle jag vilja ha ett mer svenskt mellan namn. Bara ett, och jag tycker om korta namn. Hor garna era forslag!! Tack!!!
  3. Medlem sedan
    Oct 2011
    #2
    Lite förslag till eran Annabelle. Så korta namn så känns det som man får sätta korta namnet först och sen Annabelle. Lycka till med liten!
    Maja
    Saga
    Liv
    Sol
    Ida
    Lisen
    Lisa
    Elin
    Frida
  4. 2
    Lite förslag till eran Annabelle. Så korta namn så känns det som man får sätta korta namnet först och sen Annabelle. Lycka till med liten!
    Maja
    Saga
    Liv
    Sol
    Ida
    Lisen
    Lisa
    Elin
    Frida
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Annabelle vilket fint namn, kan ni inte stava Mae/May enkelt Maj? Annars tycker jag att Ida Annabelle låter fint eller Annabelle Sofi.
  6. 3
    Annabelle vilket fint namn, kan ni inte stava Mae/May enkelt Maj? Annars tycker jag att Ida Annabelle låter fint eller Annabelle Sofi.
  7. Medlem sedan
    Nov 2011
    #4
    Agnes Annabelle, Alva Annabelle, Saga Annabelle, Elvira Annabelle, Sara Annabelle.
  8. 4
    Agnes Annabelle, Alva Annabelle, Saga Annabelle, Elvira Annabelle, Sara Annabelle.

Liknande trådar

  1. Baby Annabelle
    By Cayenne-73 in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-27, 20:37
  2. -AT-, Lottiz_ och Annabelle
    By -elin- in forum _0706 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-08, 11:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar