Ja, här nere har det varit sommarväder i ett antal dagar nu. Över 22-30 grader hela veckan. Ljuvliga sommar!

Mors dag idag. Fick teckningar på morgonen och sedan fick jag lov att shoppa lite kläder till mig själv. Inte illa det. Två par shorts blev det. Två buketter blommor fick jag med. Vita/gröna rosor som Mattis hade valt. "för det är giftasrosor" hade han sagt till sin pappa. Så sant, vi hade limegröna rosor på vårt bröllop. Vilket minne han har ungen! Han var ju bara strax över året då...

Vad hittar ni på nu för tiden? Själv har jag fått sommarjobb på ett gruppboende för psykiskt sjuka... Kan väl säga att jag ser fram emot det med skräckblandad förtjusning...

Mattis är en go kille. Han är en riktig mjukis och inte kaxigast i gänget direkt. Men full fart är det på honom! Go & glad, men just nu är han inne i nån "bli-helt-knäckt-över-allt-som-inte-blir-som-man-tänkt"-fas. Lite jobbigt måste jag erkänna...

Om två veckor tar vi en tur till ALV. Mattis ser fram emot det massor då alla Astrid Lindgrens karaktärer är idoler. Mest Emil tror jag...

Resten av sommaren tar vi som den kommer. Liseberg på midsommar tror jag och ett par dagar ska vi hälsa på vänner på Lalandia. Sen får resten bli som det blir...