Jag är ny här!
_1204 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    May 2012
    #1

    Jag är ny här!

    Kul att jag äntligen hittat hit och förhoppningsvis förstått hur man gör - haha! Amningshjärna! Min lille är sex vevkor och en dag idag och nu börjar vi se oss omkring allt mer. Längtar efter föräldrasnack och hoppas kunna finna det här. Finns det några fler stockholmsmammor här?
  2. 1
    Jag är ny här! Kul att jag äntligen hittat hit och förhoppningsvis förstått hur man gör - haha! Amningshjärna! Min lille är sex vevkor och en dag idag och nu börjar vi se oss omkring allt mer. Längtar efter föräldrasnack och hoppas kunna finna det här. Finns det några fler stockholmsmammor här?
  3. Medlem sedan
    Jul 2011
    #2
    Välkommen hit!
    Vi bor på södra sidan av stockholm, har en liten kille som är 8 veckor.
  4. 2
    Välkommen hit!
    Vi bor på södra sidan av stockholm, har en liten kille som är 8 veckor.
  5. Medlem sedan
    Jun 2012
    #3
    hej är också ny här och jag bor lite utanför bålsta med min kille och min dotter på snart två måander och känner inga tjejer här uppe.
  6. 3
    hej är också ny här och jag bor lite utanför bålsta med min kille och min dotter på snart två måander och känner inga tjejer här uppe.
  7. Medlem sedan
    Aug 2011
    #4
    Hej.
    Jag bor i Huddinge/ kvarnbergsplan med sambo och en son född 5 April.
    Känner inte så många här heller.
  8. 4
    Hej.
    Jag bor i Huddinge/ kvarnbergsplan med sambo och en son född 5 April.
    Känner inte så många här heller.
  9. Medlem sedan
    Dec 2008
    #5

    också ny

    Hej! Bor också i Huddinge/Segeltorp. Har en liten kille som är 11 v på fredag.
  10. 5
    också ny Hej! Bor också i Huddinge/Segeltorp. Har en liten kille som är 11 v på fredag.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar