Fostret fastnade vid aborten ...
Abort
  1. Medlem sedan
    May 2012
    #1

    Fostret fastnade vid aborten ...

    Efter att jag velat jätte mycket så valde jag att avbryta min graviditet för det funkade inte mellan mig och pappan till barnet, så jag tyckte att jag gjorde rätt mot barnet då.
    Gjorde abort för några dagar sedan, var i vecka 13+0.
    Fick tabletter på sjukhuset och sen när jag gick in på toan ploppade det till, och jag hade lovat mig själv att absolut inte kolla .. efter att jag suttit där ett tag och krystat så kände jag att något satt fast! Så jag kollade ner, och det var som en mardröm! Kunde inte fatta att det var sant, fostret som var 10cm hängde ut från mig i navelsträngen!! usch vad jag grät, fick verkligen panik, att se det lilla livet, som hade armar, ben, fingrar mm. Det var verkligen det hemskaste jag varit med om! Kan inte sluta tänka på hur det såg ut, det var verkligen ett barn! :'( har mått så himla dåligt över detta, och ångrar mig så sjukt mycket!!! Känns som att jag mördat mitt egna barn ...
    Någon som vet nåt bra sätt så man kommer över en abort, känns som jag aldrig kommer släppa det. Så fort jag ser en gravid kvinna ute, eller någon som går med barnvagn börjar jag gråta i panik! Mår så himla dåligt och vet inte vart jag ska ta vägen, känner att jag inte klara av detta ... :'( ångrar mig så mycket så det finns inte!!
  2. 1
    Fostret fastnade vid aborten ... Efter att jag velat jätte mycket så valde jag att avbryta min graviditet för det funkade inte mellan mig och pappan till barnet, så jag tyckte att jag gjorde rätt mot barnet då.
    Gjorde abort för några dagar sedan, var i vecka 13+0.
    Fick tabletter på sjukhuset och sen när jag gick in på toan ploppade det till, och jag hade lovat mig själv att absolut inte kolla .. efter att jag suttit där ett tag och krystat så kände jag att något satt fast! Så jag kollade ner, och det var som en mardröm! Kunde inte fatta att det var sant, fostret som var 10cm hängde ut från mig i navelsträngen!! usch vad jag grät, fick verkligen panik, att se det lilla livet, som hade armar, ben, fingrar mm. Det var verkligen det hemskaste jag varit med om! Kan inte sluta tänka på hur det såg ut, det var verkligen ett barn! :'( har mått så himla dåligt över detta, och ångrar mig så sjukt mycket!!! Känns som att jag mördat mitt egna barn ...
    Någon som vet nåt bra sätt så man kommer över en abort, känns som jag aldrig kommer släppa det. Så fort jag ser en gravid kvinna ute, eller någon som går med barnvagn börjar jag gråta i panik! Mår så himla dåligt och vet inte vart jag ska ta vägen, känner att jag inte klara av detta ... :'( ångrar mig så mycket så det finns inte!!
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2

    Förstår...

    att det var en hemsk upplevelse! Fick du någon hjälp på sjukhuset? Mitt råd är att försöka få en tid att prata med en kurator för att verkligen få prata om det här!

    Hoppas att du snart mår lite bättre. Kram!
    Var dig själv, det finns redan så många andra!

  4. 2
    Förstår... att det var en hemsk upplevelse! Fick du någon hjälp på sjukhuset? Mitt råd är att försöka få en tid att prata med en kurator för att verkligen få prata om det här!

    Hoppas att du snart mår lite bättre. Kram!
  5. Medlem sedan
    Apr 2017
    #3
    ....
  6. 3
    ....
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar