Bebis i november!
_0908 Augustibarn
  1. Anonym
    #1

    Bebis i november!

    Japp så är det om allt går bra. Är glad, lycklig och väldigt tacksam över att få göra denna resa en tredje och mest troligt sista gång! Är i vecka 16 nu och har rutinultraljud i slutet på juni. Denna graviditet har jag mått prima från start, knappt nåt illamående alls (mådde grymt illa med de andra två) och inga andra krämpor heller än så länge *peppar peppar* Är fortfarande lite hemlig då jag vill göra rutinultraljudet först innan jag "kommer ut". Jag är hemskt nojig och nervös denna gång inför RUL (värre än nånsin) då jag inte fått göra nåt tidigt ultraljud alls vilket jag är van med. Om allt ser bra ut (vilket jag innerligt hoppas), så återstår frågan om vi ska ta reda på könet eller inte. Jag både vill och inte vill, haha. Mannen min sa att det var upp till mig.

    Så då vet ni att det är en till bebis på gång härinne

    Kram
  2. 1
    Bebis i november! Japp så är det om allt går bra. Är glad, lycklig och väldigt tacksam över att få göra denna resa en tredje och mest troligt sista gång! Är i vecka 16 nu och har rutinultraljud i slutet på juni. Denna graviditet har jag mått prima från start, knappt nåt illamående alls (mådde grymt illa med de andra två) och inga andra krämpor heller än så länge *peppar peppar* Är fortfarande lite hemlig då jag vill göra rutinultraljudet först innan jag "kommer ut". Jag är hemskt nojig och nervös denna gång inför RUL (värre än nånsin) då jag inte fått göra nåt tidigt ultraljud alls vilket jag är van med. Om allt ser bra ut (vilket jag innerligt hoppas), så återstår frågan om vi ska ta reda på könet eller inte. Jag både vill och inte vill, haha. Mannen min sa att det var upp till mig.

    Så då vet ni att det är en till bebis på gång härinne

    Kram
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Grattis men nu blev jag nyfiken
  4. 2
    Grattis men nu blev jag nyfiken
  5. Medlem sedan
    Jan 2009
    #3
    Jag är också nyfiken på vem du är efetrsom vi ska ha bebis rätt nära varandra i tid =) Alltid kul att ha någon att följas åt med till slutet!
  6. 3
    Jag är också nyfiken på vem du är efetrsom vi ska ha bebis rätt nära varandra i tid =) Alltid kul att ha någon att följas åt med till slutet!
  7. Anonym
    #4
    Tack! Lovar att komma ut efter ul
  8. 4
    Tack! Lovar att komma ut efter ul
  9. Medlem sedan
    Mar 2008
    #5
    Har en gissning på lut men håller den för mig själv då
  10. 5
    Har en gissning på lut men håller den för mig själv då
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar