cykelhjälm
_03 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    cykelhjälm

    Hej, dottern har tidigare gärna cyklat, men så nu - trots ny cykel i 9-års present vill hon inte cykla. Så kröp det fram att hon vill ha en annan hjälm. Det hon vill ha är en såndär av märket Bell eller Giro. Men vad jag förstår får de sämst betyg i säkerhetstester. Och de är ju dyra...
    Vad har ni för hjälmar? Var har ni köpt dem?
    Nu är det din stund på jorden.
  2. 1
    cykelhjälm Hej, dottern har tidigare gärna cyklat, men så nu - trots ny cykel i 9-års present vill hon inte cykla. Så kröp det fram att hon vill ha en annan hjälm. Det hon vill ha är en såndär av märket Bell eller Giro. Men vad jag förstår får de sämst betyg i säkerhetstester. Och de är ju dyra...
    Vad har ni för hjälmar? Var har ni köpt dem?
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Vår 03:a har en kombinerad cykel- och skatehjälm som vi köpt på Stadium. Warp kanske? Jag vet inte om den är bäst i test på något sätt, men den är tusen gånger bättre än ingen hjälm alls.
  4. 2
    Vår 03:a har en kombinerad cykel- och skatehjälm som vi köpt på Stadium. Warp kanske? Jag vet inte om den är bäst i test på något sätt, men den är tusen gånger bättre än ingen hjälm alls.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar