Struliga nätter...
_1205 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    Struliga nätter...

    Sixten är ett ganska lättsamt barn förutom det att han vänder på dygnet. Han sover som bäst i vagn och bil eller när det är full fart runt omkring och han får ligga i famnen. Inget av det inträffar på natten som regel... I natt strulade han omkring till 02.00 då maken fick ta honom. Då hade han sovit hyfsat men bajsat ett par gånger. Sen vaken från 05 med amning. Sen sovit gott fram till 10.00 :/ Tur maken är hemma så jag får sova på förmiddagarna... Hoppas det hela ordnar till sig tills han börjar jobba...
  2. 1
    Struliga nätter... Sixten är ett ganska lättsamt barn förutom det att han vänder på dygnet. Han sover som bäst i vagn och bil eller när det är full fart runt omkring och han får ligga i famnen. Inget av det inträffar på natten som regel... I natt strulade han omkring till 02.00 då maken fick ta honom. Då hade han sovit hyfsat men bajsat ett par gånger. Sen vaken från 05 med amning. Sen sovit gott fram till 10.00 :/ Tur maken är hemma så jag får sova på förmiddagarna... Hoppas det hela ordnar till sig tills han börjar jobba...
  3. Medlem sedan
    Dec 2011
    #2
    Det är ju skönt att han är lättsam men inte så kul att inte få sova på natten. Jag gav upp att han skulle sova i egen säng eller i babynestet och dessutom börja liggamma under hela natten och det har fungerat bra hittills. Innan sov han inte lika mycket på natten. Nu somnar han runt 23 och vaknar runt 03:30 och sen vid 7. Ibland nån gång till vid typ 1:30 för att vilja ha lite mer mat eller snutt.
  4. 2
    Det är ju skönt att han är lättsam men inte så kul att inte få sova på natten. Jag gav upp att han skulle sova i egen säng eller i babynestet och dessutom börja liggamma under hela natten och det har fungerat bra hittills. Innan sov han inte lika mycket på natten. Nu somnar han runt 23 och vaknar runt 03:30 och sen vid 7. Ibland nån gång till vid typ 1:30 för att vilja ha lite mer mat eller snutt.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar