Språkstörning hos tonåring
Språk- och talstörningar
  1. Medlem sedan
    Jan 2010
    #1

    Språkstörning hos tonåring

    Jag har en dotter som är 14 år och har grav språkstörning. Hon fick diagnosen ca som 4-åring och har gått i vanlig skola med extrahjälp och går nu på högstadiet. Dock upplever jag att läget inte är helt enkelt, hon har alltid varit ensam och nu i denna åldern blir det mer påtagligt. Jag skulle önska kontakt med någon som har erfarenhet av detta eller som befinner sig i liknande sits...
  2. 1
    Språkstörning hos tonåring Jag har en dotter som är 14 år och har grav språkstörning. Hon fick diagnosen ca som 4-åring och har gått i vanlig skola med extrahjälp och går nu på högstadiet. Dock upplever jag att läget inte är helt enkelt, hon har alltid varit ensam och nu i denna åldern blir det mer påtagligt. Jag skulle önska kontakt med någon som har erfarenhet av detta eller som befinner sig i liknande sits...
  3. Medlem sedan
    Jun 2012
    #2
    Hej! jag har också en tonåring med såråkstörning. Jag tycker att du ska gå med i vår face book grupp "vi som har barn med språkstörning". Där är det mer liv än här. Vi är ca 100medlemmar ien sluten grupp. Jag har fått mycket stöttning och kunskap från gruppen. välkommen =)
  4. 2
    Hej! jag har också en tonåring med såråkstörning. Jag tycker att du ska gå med i vår face book grupp "vi som har barn med språkstörning". Där är det mer liv än här. Vi är ca 100medlemmar ien sluten grupp. Jag har fått mycket stöttning och kunskap från gruppen. välkommen =)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar