Tjohoo!!
_1203 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2011
    #1

    Tjohoo!!

    Inatt hände det mig!! Vidar somnade lite efter 10 på kvällen och vaknade inte förrän halv 8 på morgonen.. Snacka om sovmorgon
    Själv vaknade jag halv 7 av att brösten höll på att sprängas så jag fick pumpa ut lite innan hjärtat vaknade och ville ha frukost. Kändes extra lyxigt att hinna gå på toa, klä på mig och få i mig lite yoghurt innan jag behövde sätta mig och amma, vilket aldrig händer annars.

    Idag mår jag toppen!!
  2. 1
    Tjohoo!! Inatt hände det mig!! Vidar somnade lite efter 10 på kvällen och vaknade inte förrän halv 8 på morgonen.. Snacka om sovmorgon
    Själv vaknade jag halv 7 av att brösten höll på att sprängas så jag fick pumpa ut lite innan hjärtat vaknade och ville ha frukost. Kändes extra lyxigt att hinna gå på toa, klä på mig och få i mig lite yoghurt innan jag behövde sätta mig och amma, vilket aldrig händer annars.

    Idag mår jag toppen!!
  3. Medlem sedan
    Jul 2011
    #2
    Grattis! fy vad härligt att vara utvilad! Jag är ju lite bortskämd med en sovig bebis och får sova på nätterna, men grymt glad för din skull och hoppas att du får många många fler såna nätter...
    Kram på er!
  4. 2
    Grattis! fy vad härligt att vara utvilad! Jag är ju lite bortskämd med en sovig bebis och får sova på nätterna, men grymt glad för din skull och hoppas att du får många många fler såna nätter...
    Kram på er!
  5. Medlem sedan
    Mar 2011
    #3
    Tack
    Det har faktisk gått riktigt bra, natten efter vaknade han bara en gång vid midnatt och sov sen till kl 7 och inatt blev det sova mellan 10.30-5.45 Inte illa alls!
  6. 3
    Tack
    Det har faktisk gått riktigt bra, natten efter vaknade han bara en gång vid midnatt och sov sen till kl 7 och inatt blev det sova mellan 10.30-5.45 Inte illa alls!
  7. Medlem sedan
    Jul 2011
    #4
    Härligt, jag glädjs med dig! Skönt med en relativt utvilad mamma oxå
  8. 4
    Härligt, jag glädjs med dig! Skönt med en relativt utvilad mamma oxå
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar