Ni rutinerade rävar...
_0908 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2009
    #1

    Ni rutinerade rävar...

    Jag känner så mycket oro den här gången för allt som jag vet kan gå fel med bebisen. Oroar mig inte så mycket för mig själv. Vissa saker vill jag inte ens säga högt eller skriva ut. Men ni vet vad jag menar.

    Har fler kännt så med nummer två eller fler? Att man liksom inte kan ha samma tur en gång till? Och hur hanterade ni det? Kan inte ha det såhär i 20 veckor till.
  2. 1
    Ni rutinerade rävar... Jag känner så mycket oro den här gången för allt som jag vet kan gå fel med bebisen. Oroar mig inte så mycket för mig själv. Vissa saker vill jag inte ens säga högt eller skriva ut. Men ni vet vad jag menar.

    Har fler kännt så med nummer två eller fler? Att man liksom inte kan ha samma tur en gång till? Och hur hanterade ni det? Kan inte ha det såhär i 20 veckor till.
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Känner ungefär lika nu med nr 3, dels är jag "gammal" och kan man verkligen få 3 friska barn, har inga tips o råd utan bara ta en dag i taget. Mår du riktigt dåligt så prata med din BM om event samtalsterapi
  4. 2
    Känner ungefär lika nu med nr 3, dels är jag "gammal" och kan man verkligen få 3 friska barn, har inga tips o råd utan bara ta en dag i taget. Mår du riktigt dåligt så prata med din BM om event samtalsterapi
  5. Medlem sedan
    Jan 2009
    #3
    Blir det inte lugnare nu, just idag efetr UL känns det lysande, så ska jag göra det. Är inte rädd för att be om hjälp. Bara att höra att fler känner såhär gör att det är lite lättare tycker jag!
  6. 3
    Blir det inte lugnare nu, just idag efetr UL känns det lysande, så ska jag göra det. Är inte rädd för att be om hjälp. Bara att höra att fler känner såhär gör att det är lite lättare tycker jag!
  7. Medlem sedan
    Mar 2008
    #4
    Såg bilden, så fin Försök släpp oron o njut nu av tiden som är kvar <3
  8. 4
    Såg bilden, så fin Försök släpp oron o njut nu av tiden som är kvar <3
  9. Medlem sedan
    Jan 2009
    #5
    Just nu njuter jag och det sprattlar på bra där inne varje kväll så det är en skön rutin när det dra igång när man blir stilla i soffan!
  10. 5
    Just nu njuter jag och det sprattlar på bra där inne varje kväll så det är en skön rutin när det dra igång när man blir stilla i soffan!
  11. Medlem sedan
    Apr 2008
    #6
    Känns igen ja. Totalt har jag varit gravid 6 gånger, och första gången var helt klart då jag var "lugnast".
    Nu är det alltså fyran på G och jag känner att herregud, jag har 3 perfekta barn, hur kan det bli lika perfekt denna?!

    Men man får gilla läget och försöka förlika sig, saker blir dom dom blir. Man ska ALDRIG ta ut något i förskott, speciellt inte dåliga saker. Jag tror nog att det blir bättre allt efter veckorna går!
  12. 6
    Känns igen ja. Totalt har jag varit gravid 6 gånger, och första gången var helt klart då jag var "lugnast".
    Nu är det alltså fyran på G och jag känner att herregud, jag har 3 perfekta barn, hur kan det bli lika perfekt denna?!

    Men man får gilla läget och försöka förlika sig, saker blir dom dom blir. Man ska ALDRIG ta ut något i förskott, speciellt inte dåliga saker. Jag tror nog att det blir bättre allt efter veckorna går!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar