Sist (?), men inte minst...
_1205 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2011
    #1

    Sist (?), men inte minst...

    Så kom han till slut, vår efterlängtade lillebror. Han föddes den 4 juni, i vecka 41 + 4, 56 centimeter lång och 5800 gram tung. Förlossning gick möjligen aningens för snabbt och gjorde (som alltid) hyfsat ont. Gläder mig åt att detta var sista graviditeten och ska nu bara njuta av vår fantastiska lilla kille.
  2. 1
    Sist (?), men inte minst... Så kom han till slut, vår efterlängtade lillebror. Han föddes den 4 juni, i vecka 41 + 4, 56 centimeter lång och 5800 gram tung. Förlossning gick möjligen aningens för snabbt och gjorde (som alltid) hyfsat ont. Gläder mig åt att detta var sista graviditeten och ska nu bara njuta av vår fantastiska lilla kille.
  3. Medlem sedan
    Sep 2011
    #2
    Grattis till din "lilla" pojke..
  4. 2
    Grattis till din "lilla" pojke..
  5. Medlem sedan
    Sep 2008
    #3
    Grattis! Det var en stadig grabb ni fick! Men inte sist - vår pojke kom samma dag som er.
  6. 3
    Grattis! Det var en stadig grabb ni fick! Men inte sist - vår pojke kom samma dag som er.
  7. Medlem sedan
    Jan 2008
    #4
    Grattis! Och alla som sagt att min son var så stor med sina 55 cm och 4330 gram... ;-)
  8. 4
    Grattis! Och alla som sagt att min son var så stor med sina 55 cm och 4330 gram... ;-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar