Semesterenkät
_0908 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    Semesterenkät

    Hittade denna enkäten som gjordes för ungefär 1 år sen och tänkte att vi kanske kan köra den ettvarv igen nnu 1 år senare
    Passar på och slänger in ett nytt GRATTIS till alla som ha fått syskon eller som väntar

    1 Kläd- sko storlek?

    2 Favoritmat?

    3 Sömnen, hur ofta, hur länge?

    4 Pratar?

    5 Temprament?

    6 Syskon, äldre/yngre eller på G?

    7 Hur lång ledighet ska ni ha?

    8 Planer för sommaren?

    9 Förhållandet till pappan?

    10 Har ni nån egentid?

    11 Annars då?


    Hoppas att ni allihopa får en underbar sommar och att värmen snart kommer
    KRAAAAM / Ingela
    <3<3<3 Tilia 070904, Troj 090827, Minja 120911, Teus 150715 <3<3<3

    http://blogg.alltforforaldrar.se/gulliganmamma/
  2. 1
    Semesterenkät Hittade denna enkäten som gjordes för ungefär 1 år sen och tänkte att vi kanske kan köra den ettvarv igen nnu 1 år senare
    Passar på och slänger in ett nytt GRATTIS till alla som ha fått syskon eller som väntar

    1 Kläd- sko storlek?

    2 Favoritmat?

    3 Sömnen, hur ofta, hur länge?

    4 Pratar?

    5 Temprament?

    6 Syskon, äldre/yngre eller på G?

    7 Hur lång ledighet ska ni ha?

    8 Planer för sommaren?

    9 Förhållandet till pappan?

    10 Har ni nån egentid?

    11 Annars då?


    Hoppas att ni allihopa får en underbar sommar och att värmen snart kommer
    KRAAAAM / Ingela
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    1 Kläd- sko storlek?
    92 i det mesta, har börjat anv lite 98, 24-25 i skor

    2 Favoritmat?
    Frukt och grönsaker i alla former, äter det mesta om han bara är på rätt humör

    3 Sömnen, hur ofta, hur länge?
    Somnar oftast vid 20 och sover till 8 (ibland får man gå in och stoppa om honom en gång) sen brukar det bli middagslur från 13-15 ungefär

    4 Pratar?
    Hela tiden och nu börjar man tack o lov begripa vad han säger

    5 Temprament?
    OJJJ!!!! Ja här går det undan i svängarna från högt till lågt på ingen tid alls och envis som synden

    6 Syskon, äldre/yngre eller på G?
    Tilia som blir 5 i september och "Buffy" som förväntas födas dagen efter Tilias födelsedag Samlar dom där alla 3 så är det avklarat med släkt och kalas direkt

    7 Hur lång ledighet ska ni ha?
    Går hem med Graviditetspenning den 7/7 sen stannar jag väl hemma iaf till septenber 2013

    8 Planer för sommaren?
    Har precis varit i Skåne och hälsat på alla nära och kära där, sen bär det av till Öland i månadsskiftet och efter det blir det bara dags/helgutflykter

    9 Förhållandet till pappan?
    Bara bra just nu <3

    10 Har ni nån egentid?
    Hahaha

    11 Annars då?
    Älskar mitt liv just nu (förutom foglossningen då) och hoppas att alla ni andra oxå bara har det bra
    KRAAAAM på er
  4. 2
    1 Kläd- sko storlek?
    92 i det mesta, har börjat anv lite 98, 24-25 i skor

    2 Favoritmat?
    Frukt och grönsaker i alla former, äter det mesta om han bara är på rätt humör

    3 Sömnen, hur ofta, hur länge?
    Somnar oftast vid 20 och sover till 8 (ibland får man gå in och stoppa om honom en gång) sen brukar det bli middagslur från 13-15 ungefär

    4 Pratar?
    Hela tiden och nu börjar man tack o lov begripa vad han säger

    5 Temprament?
    OJJJ!!!! Ja här går det undan i svängarna från högt till lågt på ingen tid alls och envis som synden

    6 Syskon, äldre/yngre eller på G?
    Tilia som blir 5 i september och "Buffy" som förväntas födas dagen efter Tilias födelsedag Samlar dom där alla 3 så är det avklarat med släkt och kalas direkt

    7 Hur lång ledighet ska ni ha?
    Går hem med Graviditetspenning den 7/7 sen stannar jag väl hemma iaf till septenber 2013

    8 Planer för sommaren?
    Har precis varit i Skåne och hälsat på alla nära och kära där, sen bär det av till Öland i månadsskiftet och efter det blir det bara dags/helgutflykter

    9 Förhållandet till pappan?
    Bara bra just nu <3

    10 Har ni nån egentid?
    Hahaha

    11 Annars då?
    Älskar mitt liv just nu (förutom foglossningen då) och hoppas att alla ni andra oxå bara har det bra
    KRAAAAM på er
  5. Medlem sedan
    Nov 2008
    #3
    1 Kläd- sko storlek?
    98, ibland 104 och 25 i skor.

    2 Favoritmat?
    Pasta och pannkakor.

    3 Sömnen, hur ofta, hur länge?
    Somnar mellan 20-21, vaknar mellan 7-8, middagslur slutade vi med för mer än ett år sen. Elna sover i snitt 11 timmar per dygn, vilket jag tycker är ganska lite...

    4 Pratar?
    Japp, mycket och bra. Men inte med främlingar. Eller andra kända som hon helt enkelt inte vill prata med...

    5 Temperament?
    Jo tack... 3-årstrotsen har börjat för några månader sen...

    6 Syskon, äldre/yngre eller på G?
    Lillebror Gunnar är nu 10 månader. Dom har så himla kul ihop. Ibland slåss dom så det tjongar om det. Men oftast säger Elna att hon älskar honom, det värmer i hjärtat.

    7 Hur lång ledighet ska ni ha?
    Mitt och Elnas sommarlov börjar på onsdag och håller på till mitten av augusti. Pappa Rikard ska vara ledig sju veckor sammanlagt.

    8 Planer för sommaren?
    Vi har ju precis köpt hus, så det blir nog mest hemma. En vecka på Gotland ska vi i alla fall ha.

    9 Förhållandet till pappan?
    Bara bra tycker jag. Just nu är största påfrestningen att vara husägare ihop, med olika inställningar till det. Barnen går av bara farten. Där har vi väldigt lika uppfattning om hur det ska skötas, vilket är skönt...

    10 Har ni nån egentid?
    Ja, jag jobbar ju... Och vi är ganska bra på att ta egna promenader. Sen får jag spendera mycket tid i mitt snickeri på gården. Det är härligt.
    Elna Karin Sigrid, född 27 augusti 2009
    Lars Gunnar Ebbe, född 14 augusti 2011

    Bloggar på Tillökningsbloggen:

    www.karinlinneal.blogspot.com
  6. 3
    1 Kläd- sko storlek?
    98, ibland 104 och 25 i skor.

    2 Favoritmat?
    Pasta och pannkakor.

    3 Sömnen, hur ofta, hur länge?
    Somnar mellan 20-21, vaknar mellan 7-8, middagslur slutade vi med för mer än ett år sen. Elna sover i snitt 11 timmar per dygn, vilket jag tycker är ganska lite...

    4 Pratar?
    Japp, mycket och bra. Men inte med främlingar. Eller andra kända som hon helt enkelt inte vill prata med...

    5 Temperament?
    Jo tack... 3-årstrotsen har börjat för några månader sen...

    6 Syskon, äldre/yngre eller på G?
    Lillebror Gunnar är nu 10 månader. Dom har så himla kul ihop. Ibland slåss dom så det tjongar om det. Men oftast säger Elna att hon älskar honom, det värmer i hjärtat.

    7 Hur lång ledighet ska ni ha?
    Mitt och Elnas sommarlov börjar på onsdag och håller på till mitten av augusti. Pappa Rikard ska vara ledig sju veckor sammanlagt.

    8 Planer för sommaren?
    Vi har ju precis köpt hus, så det blir nog mest hemma. En vecka på Gotland ska vi i alla fall ha.

    9 Förhållandet till pappan?
    Bara bra tycker jag. Just nu är största påfrestningen att vara husägare ihop, med olika inställningar till det. Barnen går av bara farten. Där har vi väldigt lika uppfattning om hur det ska skötas, vilket är skönt...

    10 Har ni nån egentid?
    Ja, jag jobbar ju... Och vi är ganska bra på att ta egna promenader. Sen får jag spendera mycket tid i mitt snickeri på gården. Det är härligt.
  7. Medlem sedan
    Apr 2008
    #4
    1 Kläd- sko storlek?
    - 98 skor 23

    2 Favoritmat?
    - majs, pasta, potatis, köttbullar, kött osv

    3 Sömnen, hur ofta, hur länge?
    - Sover väl 10 ½ på natten och mellan 1-2 på dagen. Men det har nog med hennes snarkningar att göra, hon snarkar något så kopiöst, och det gör henne säkert trött. Men nu ska vi till läkaren igen, så får vi se!

    4 Pratar?
    - Något så kopiöst, en otrolig snackepåse. Jätteroligt!

    5 Temprament?
    - Det kan man nog säga ja... Mormor och morfar bestämde sig att ta en dust med henne häromsistens, det tog över en timma


    6 Syskon, äldre/yngre eller på G?
    - Storasystrarna fyller 11 om en månad, och om drygt 1 ½ månad så blir det småsyskon. Hon längtar!

    7 Hur lång ledighet ska ni ha?
    - Jag jobbar två veckor till, sedan blir det semster och sedan föräldraledighet i 8 månader, underbart!

    8 Planer för sommaren?
    - Smågrejor, jag är tjock och foglossning, så jag är inte jätteskoj. Blir väl en tripp till Karlstad, sedan mycket häng hos svärföräldrar och mina föräldrar plus lite dagstripper.

    9 Förhållandet till pappan?
    - Mycket bra måste jag säga.

    10 Har ni nån egentid?
    - Har inget behov för tillfället, så nej. Om några månader så blir det dock till träning för att stärka min kropp och för att må bra!

    11 Annars då?
    - Bra, underbart att det är sommar, trots att vädret lämnar lite att önska...
  8. 4
    1 Kläd- sko storlek?
    - 98 skor 23

    2 Favoritmat?
    - majs, pasta, potatis, köttbullar, kött osv

    3 Sömnen, hur ofta, hur länge?
    - Sover väl 10 ½ på natten och mellan 1-2 på dagen. Men det har nog med hennes snarkningar att göra, hon snarkar något så kopiöst, och det gör henne säkert trött. Men nu ska vi till läkaren igen, så får vi se!

    4 Pratar?
    - Något så kopiöst, en otrolig snackepåse. Jätteroligt!

    5 Temprament?
    - Det kan man nog säga ja... Mormor och morfar bestämde sig att ta en dust med henne häromsistens, det tog över en timma


    6 Syskon, äldre/yngre eller på G?
    - Storasystrarna fyller 11 om en månad, och om drygt 1 ½ månad så blir det småsyskon. Hon längtar!

    7 Hur lång ledighet ska ni ha?
    - Jag jobbar två veckor till, sedan blir det semster och sedan föräldraledighet i 8 månader, underbart!

    8 Planer för sommaren?
    - Smågrejor, jag är tjock och foglossning, så jag är inte jätteskoj. Blir väl en tripp till Karlstad, sedan mycket häng hos svärföräldrar och mina föräldrar plus lite dagstripper.

    9 Förhållandet till pappan?
    - Mycket bra måste jag säga.

    10 Har ni nån egentid?
    - Har inget behov för tillfället, så nej. Om några månader så blir det dock till träning för att stärka min kropp och för att må bra!

    11 Annars då?
    - Bra, underbart att det är sommar, trots att vädret lämnar lite att önska...
  9. Julborg
    #5
    1 Kläd- sko storlek?
    98, 23

    2 Favoritmat?
    Pasta, fisk, pannkakor

    3 Sömnen, hur ofta, hur länge?
    Mellan 21 och 6:30 ungefär. På dagis sover hon 45 min på dagen, när hon är hemma inget alls. Om vi inte åker bil för då brukar hon somna till en stund.

    4 Pratar?
    Massor!

    5 Temprament?
    Vanligtvis ganska lugn. Blir väldigt ledsen och arg när hon måste avbryta något roligt, exempelvis gå hem från lekparken, när hon åkt karusell på grönan eller när en konsert/teater/film är slut.

    6 Syskon, äldre/yngre eller på G?

    7 Hur lång ledighet ska ni ha?
    Två veckor, när dagis är stängt, ska jag vara hemma med A. Några extra dagar kommer det bli också. Min man jobbar hela sommaren.

    8 Planer för sommaren?
    Besöka så mycket parkteater som bara går, gå på konserter och barnföreställningar på gröna lund, göra utflykter i närområdet och äta glass!

    9 Förhållandet till pappan?
    Bra!

    10 Har ni nån egentid?
    Ja, jag söker jobb och är ensam hemma då A är på förskolan. Men om du menar egentid med maken blir det inte mycket av den varan.

    11 Annars då?
    Jodå, det är bra. Vi är väldigt nöjda med att vara tillbaka i Sthlm - vi trivs så bra här! Däremot tycker jag det är tråkigt att vara arbetssökande och vill ha ett jobb - vilket som helst! - snart!
  10. 5
    1 Kläd- sko storlek?
    98, 23

    2 Favoritmat?
    Pasta, fisk, pannkakor

    3 Sömnen, hur ofta, hur länge?
    Mellan 21 och 6:30 ungefär. På dagis sover hon 45 min på dagen, när hon är hemma inget alls. Om vi inte åker bil för då brukar hon somna till en stund.

    4 Pratar?
    Massor!

    5 Temprament?
    Vanligtvis ganska lugn. Blir väldigt ledsen och arg när hon måste avbryta något roligt, exempelvis gå hem från lekparken, när hon åkt karusell på grönan eller när en konsert/teater/film är slut.

    6 Syskon, äldre/yngre eller på G?

    7 Hur lång ledighet ska ni ha?
    Två veckor, när dagis är stängt, ska jag vara hemma med A. Några extra dagar kommer det bli också. Min man jobbar hela sommaren.

    8 Planer för sommaren?
    Besöka så mycket parkteater som bara går, gå på konserter och barnföreställningar på gröna lund, göra utflykter i närområdet och äta glass!

    9 Förhållandet till pappan?
    Bra!

    10 Har ni nån egentid?
    Ja, jag söker jobb och är ensam hemma då A är på förskolan. Men om du menar egentid med maken blir det inte mycket av den varan.

    11 Annars då?
    Jodå, det är bra. Vi är väldigt nöjda med att vara tillbaka i Sthlm - vi trivs så bra här! Däremot tycker jag det är tråkigt att vara arbetssökande och vill ha ett jobb - vilket som helst! - snart!
  11. Medlem sedan
    Jan 2009
    #6
    1 Kläd- sko storlek? 86 och 92.

    2 Favoritmat? Risotto med trattkantareller, spagetti och köttfärssås, stuvad potatis med rökt lax, oliver, grillat lamm, nypotatis med mera. En liten gourmand.

    3 Sömnen, hur ofta, hur länge? Bara på natten, mekkan 19.30 till 06 i bästa fall.

    4 Pratar? Jepp. tar aldrig slut och pratar bra. Är så kul nu när hon jobbar med att få till alla böjningar av ord, det blir så tokigt ibland =)

    5 Temprament? Rätt mjuk, men kan surna till ibland.

    6 Syskon, äldre/yngre eller på G? På g.

    7 Hur lång ledighet ska ni ha? 6 veckor varav 4 alla tillsammans.

    8 Planer för sommaren? Lite konserter, ett par bröllop, kanske en danmarkstur och så 3-årskalas naturligtvis!

    9 Förhållandet till pappan? Gott.

    10 Har ni nån egentid? Nyss var vi 5 dagar på tu man hand i Barcelona. Nice.

    11 Annars då? Mjölkallergin kvarstår och i fredags fick hon i sig mjölk på något outgrundligt sätt och fick en allergichock. Hatar mjölkallergi.
  12. 6
    1 Kläd- sko storlek? 86 och 92.

    2 Favoritmat? Risotto med trattkantareller, spagetti och köttfärssås, stuvad potatis med rökt lax, oliver, grillat lamm, nypotatis med mera. En liten gourmand.

    3 Sömnen, hur ofta, hur länge? Bara på natten, mekkan 19.30 till 06 i bästa fall.

    4 Pratar? Jepp. tar aldrig slut och pratar bra. Är så kul nu när hon jobbar med att få till alla böjningar av ord, det blir så tokigt ibland =)

    5 Temprament? Rätt mjuk, men kan surna till ibland.

    6 Syskon, äldre/yngre eller på G? På g.

    7 Hur lång ledighet ska ni ha? 6 veckor varav 4 alla tillsammans.

    8 Planer för sommaren? Lite konserter, ett par bröllop, kanske en danmarkstur och så 3-årskalas naturligtvis!

    9 Förhållandet till pappan? Gott.

    10 Har ni nån egentid? Nyss var vi 5 dagar på tu man hand i Barcelona. Nice.

    11 Annars då? Mjölkallergin kvarstår och i fredags fick hon i sig mjölk på något outgrundligt sätt och fick en allergichock. Hatar mjölkallergi.
  13. Medlem sedan
    Aug 2009
    #7
    1 Kläd- sko storlek?
    98-104 i kläder 25 i skor

    2 Favoritmat?
    pasta, pannkaka, köttbullar, korv och lasange...

    3 Sömnen, hur ofta, hur länge?
    Sover mellan 19-07. Sover middag på dagis men inte hemma..

    4 Pratar?
    Massor! med folk hon känner, lite blyg...
    Bygger meningar och böjer ord, häftigt att följa språkutvecklingen.

    5 Temperament?
    Hon vet vad hon vill och kan bli arg som tusan. Men oftast är hon go och gla.

    6 Syskon, äldre/yngre eller på G?
    Alva själv berättar glatt för folk om sin lillebror Buster. Buster är vår hund, förutom honom har vi inga syskon...

    7 Hur lång ledighet ska ni ha?
    Började idag och Alva är ledig till 22 augusti så lite drygt 2 månader.

    8 Planer för sommaren?
    Fixa med hus och tomt och så två veckor på Gotland.

    9 Förhållandet till pappan?
    Det är bra.

    10 Har ni nån egentid?
    Vad är egentligen egentid? Jobbar för mycket, det är nog den enda tid jag skulle vilja göra något annat av...

    11 Annars då?
    Bra! Ser fram mot en lång och härlig sommar med min familj.
  14. 7
    1 Kläd- sko storlek?
    98-104 i kläder 25 i skor

    2 Favoritmat?
    pasta, pannkaka, köttbullar, korv och lasange...

    3 Sömnen, hur ofta, hur länge?
    Sover mellan 19-07. Sover middag på dagis men inte hemma..

    4 Pratar?
    Massor! med folk hon känner, lite blyg...
    Bygger meningar och böjer ord, häftigt att följa språkutvecklingen.

    5 Temperament?
    Hon vet vad hon vill och kan bli arg som tusan. Men oftast är hon go och gla.

    6 Syskon, äldre/yngre eller på G?
    Alva själv berättar glatt för folk om sin lillebror Buster. Buster är vår hund, förutom honom har vi inga syskon...

    7 Hur lång ledighet ska ni ha?
    Började idag och Alva är ledig till 22 augusti så lite drygt 2 månader.

    8 Planer för sommaren?
    Fixa med hus och tomt och så två veckor på Gotland.

    9 Förhållandet till pappan?
    Det är bra.

    10 Har ni nån egentid?
    Vad är egentligen egentid? Jobbar för mycket, det är nog den enda tid jag skulle vilja göra något annat av...

    11 Annars då?
    Bra! Ser fram mot en lång och härlig sommar med min familj.
  15. Medlem sedan
    Mar 1999
    #8
    1 Kläd- sko storlek? Kläder 92/98 lite olika. Skor 24

    2 Favoritmat? Korv, sill och oliver (gärna i hop, haha)

    3 Sömnen, hur ofta, hur länge? sover lite olika, svårt att svara på. Hon är svår att få att somna på kvällarna

    4 Pratar? absolut - hela tiden, långa meningar o mkt

    5 Temprament? Gråter o skriker 95% av tiden känns det som Vet inte hur man ska stå ut snart, inget hjälper...

    6 Syskon, äldre/yngre eller på G? Två storasystrar på 12 o 5. Absolut inga småsyskon på gång, kommer aldrig bli - vi är klara nu

    7 Hur lång ledighet ska ni ha? i sommar? Fem veckors ledigt får barnen, pappan o jag har två ihop

    8 Planer för sommaren? hälsa på släkt i skåne, i övrigt blir det hemmamys o hemmautflykter. Är inte mkt för flänga runt o stressa upp barnen ytterligare, dom behöver lugn o ro o ledigt

    9 Förhållandet till pappan? underbart, gifte oss för en månad sedan

    10 Har ni nån egentid? sällan...

    11 Annars då? ibland undrar jag hur vi ska orka...hon bara skriker, gråter, skriker tills hon svimmar sk affektanfall. Vi är slutkörda hela familjen...men annars är det bra
  16. 8
    1 Kläd- sko storlek? Kläder 92/98 lite olika. Skor 24

    2 Favoritmat? Korv, sill och oliver (gärna i hop, haha)

    3 Sömnen, hur ofta, hur länge? sover lite olika, svårt att svara på. Hon är svår att få att somna på kvällarna

    4 Pratar? absolut - hela tiden, långa meningar o mkt

    5 Temprament? Gråter o skriker 95% av tiden känns det som Vet inte hur man ska stå ut snart, inget hjälper...

    6 Syskon, äldre/yngre eller på G? Två storasystrar på 12 o 5. Absolut inga småsyskon på gång, kommer aldrig bli - vi är klara nu

    7 Hur lång ledighet ska ni ha? i sommar? Fem veckors ledigt får barnen, pappan o jag har två ihop

    8 Planer för sommaren? hälsa på släkt i skåne, i övrigt blir det hemmamys o hemmautflykter. Är inte mkt för flänga runt o stressa upp barnen ytterligare, dom behöver lugn o ro o ledigt

    9 Förhållandet till pappan? underbart, gifte oss för en månad sedan

    10 Har ni nån egentid? sällan...

    11 Annars då? ibland undrar jag hur vi ska orka...hon bara skriker, gråter, skriker tills hon svimmar sk affektanfall. Vi är slutkörda hela familjen...men annars är det bra
  17. Medlem sedan
    Nov 2003
    #9
    1 Kläd- sko storlek?
    105, 26.
    2 Favoritmat?
    Maja äter det mest men helst makaroner och strips var för sig
    3 Sömnen, hur ofta, hur länge?
    På nätterna sover hon mellan 19.30- 06.30 i regel. Ofta längre. Vad gäller middag så på dagis sover hon 1 timme då hon går långa dagar. När hon är hemma och ledig sover hon inte alls.
    4 Pratar?
    Gärna och mycket! Munnen går i ett på henne och hon är duktig på att prata Vi snackar skavsår i öronen när hon kör igång
    5 Temprament?
    Envis tjej som kan bli galet arg!
    6 Syskon, äldre/yngre eller på G?
    Yes, i slutet på november är det dags
    7 Hur lång ledighet ska ni ha?
    4 veckor, men ska jobba en vecka till förs - suck!
    8 Planer för sommaren?
    Inte så många. Vi får se vad det blir
    9 Förhållandet till pappan?
    Bara bra!
    10 Har ni nån egentid?
    Ja vi har det titt som tätt tack vare att våra föräldrar ställer upp och tar barnen så vi får vara lite för oss själva.
    11 Annars då?
    Det är bara bra. Önskar dock att vädret kunde bli lite mer sommarlikt.
  18. 9
    1 Kläd- sko storlek?
    105, 26.
    2 Favoritmat?
    Maja äter det mest men helst makaroner och strips var för sig
    3 Sömnen, hur ofta, hur länge?
    På nätterna sover hon mellan 19.30- 06.30 i regel. Ofta längre. Vad gäller middag så på dagis sover hon 1 timme då hon går långa dagar. När hon är hemma och ledig sover hon inte alls.
    4 Pratar?
    Gärna och mycket! Munnen går i ett på henne och hon är duktig på att prata Vi snackar skavsår i öronen när hon kör igång
    5 Temprament?
    Envis tjej som kan bli galet arg!
    6 Syskon, äldre/yngre eller på G?
    Yes, i slutet på november är det dags
    7 Hur lång ledighet ska ni ha?
    4 veckor, men ska jobba en vecka till förs - suck!
    8 Planer för sommaren?
    Inte så många. Vi får se vad det blir
    9 Förhållandet till pappan?
    Bara bra!
    10 Har ni nån egentid?
    Ja vi har det titt som tätt tack vare att våra föräldrar ställer upp och tar barnen så vi får vara lite för oss själva.
    11 Annars då?
    Det är bara bra. Önskar dock att vädret kunde bli lite mer sommarlikt.
  19. Medlem sedan
    Nov 2003
    #10
    Haha hon har 104 i klädstorlek och inte 105
  20. 10
    Haha hon har 104 i klädstorlek och inte 105
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar