Första tandläkarbesöket
_0910 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    Första tandläkarbesöket

    Var vi på här i början på veckan. Jag berättade för Kian kvällen innan att vi skulle till tandläkaren och att hon/han skulle räkna hans tänder och titta i munnen så, att man måste G A P A då.

    He he.. Vi hade knappt hunnit in i rummet så sätter sötnosen igång och gapar stort. Det gick jättebra kan man säga Man är ju lite orolig om di små liven ska gapa eller inte... Men det gjorde han alltså, till och med innan han blev tillsagd

    Nu ska vi inte dit förrän året han fyller 5.
  2. 1
    Första tandläkarbesöket Var vi på här i början på veckan. Jag berättade för Kian kvällen innan att vi skulle till tandläkaren och att hon/han skulle räkna hans tänder och titta i munnen så, att man måste G A P A då.

    He he.. Vi hade knappt hunnit in i rummet så sätter sötnosen igång och gapar stort. Det gick jättebra kan man säga Man är ju lite orolig om di små liven ska gapa eller inte... Men det gjorde han alltså, till och med innan han blev tillsagd

    Nu ska vi inte dit förrän året han fyller 5.
  3. Medlem sedan
    Oct 2011
    #2
    Vad bra att han gapade duktigt!! Hellre gapa hela besöket än inget alls liksom..

    Vi hade tandläkarbesök vid 1 år och har ett besök varje år, har man dessutom lite beläggning på tänderna får man komma varje halvår. Här är det mycket koll på tänderna.. ! Men jag tycker bara det är bra.. om inte annat så för att skapa en vana av att gå till tandläkaren regelbundet
  4. 2
    Vad bra att han gapade duktigt!! Hellre gapa hela besöket än inget alls liksom..

    Vi hade tandläkarbesök vid 1 år och har ett besök varje år, har man dessutom lite beläggning på tänderna får man komma varje halvår. Här är det mycket koll på tänderna.. ! Men jag tycker bara det är bra.. om inte annat så för att skapa en vana av att gå till tandläkaren regelbundet
  5. Medlem sedan
    Jan 2007
    #3
    Duktig kille!
  6. 3
    Duktig kille!
  7. Medlem sedan
    Jan 2002
    #4

    Ja, det tycker jag låter jättebra.
  8. 4

    Ja, det tycker jag låter jättebra.
  9. Medlem sedan
    Jan 2002
    #5
  10. 5
  11. Medlem sedan
    Jul 2012
    #6
    Haha, vilket charmtroll. Duktig kille! =)

    /estypops (f.d. mrsess)
  12. 6
    Haha, vilket charmtroll. Duktig kille! =)

    /estypops (f.d. mrsess)
  13. Medlem sedan
    Jan 2002
    #7
    Kul att se dig igen! Är allt bra med dig och -nu-kommer-jag-inte-ihåg-vad-han-heter-sonen-men-det-var-ett-ovanligt-namn-3-bokstäver-har-jag-för-mig?
  14. 7
    Kul att se dig igen! Är allt bra med dig och -nu-kommer-jag-inte-ihåg-vad-han-heter-sonen-men-det-var-ett-ovanligt-namn-3-bokstäver-har-jag-för-mig?
  15. Medlem sedan
    Jan 2002
    #8
    Varför fick jag för mig att det var 3 bokstäver? Oh, well...
  16. 8
    Varför fick jag för mig att det var 3 bokstäver? Oh, well...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar