Första tanden är här!
1201 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Första tanden är här!

    Elvis första tand i underkäken kom för ca 1 vecka sedan. Visst att den var på G, då han har dreglat massor, hela tiden har velat ha något i munnen & man har kunnat känna en liten "bula" där tanden kom upp. Men han har inte varit gnällig eller sovit dåligt på nätterna för detta, vilket är otroligt skönt!

    Är ju lite nervös när han äter att han ska bita tag & det har ju hänt att han har naffsat (AJ!), men ännu har han inte fått tag ordentligt!
  2. 1
    Första tanden är här! Elvis första tand i underkäken kom för ca 1 vecka sedan. Visst att den var på G, då han har dreglat massor, hela tiden har velat ha något i munnen & man har kunnat känna en liten "bula" där tanden kom upp. Men han har inte varit gnällig eller sovit dåligt på nätterna för detta, vilket är otroligt skönt!

    Är ju lite nervös när han äter att han ska bita tag & det har ju hänt att han har naffsat (AJ!), men ännu har han inte fått tag ordentligt!
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2
    Oh vad spännande!
  4. 2
    Oh vad spännande!
  5. Medlem sedan
    Jun 2011
    #3
    Wow!
    Här är det inga tänder än men Tuva tuggar frenetiskt på allt.
    Jag ser inte fram emot amning med en av de små sylvassa gaddarna man känner där under..
  6. 3
    Wow!
    Här är det inga tänder än men Tuva tuggar frenetiskt på allt.
    Jag ser inte fram emot amning med en av de små sylvassa gaddarna man känner där under..
  7. Medlem sedan
    Aug 2011
    #4
    Här har det också kommit upp en liten tand... och den används kan jag säga, mormor fick tom ett litet märke idag när hon blev smakad på
    Den började synas för 2 veckor sen men är inte riktigt helt uppe än. Hoppas den ovanför väntar med att komma bara :P
  8. 4
    Här har det också kommit upp en liten tand... och den används kan jag säga, mormor fick tom ett litet märke idag när hon blev smakad på
    Den började synas för 2 veckor sen men är inte riktigt helt uppe än. Hoppas den ovanför väntar med att komma bara :P
  9. Medlem sedan
    Jun 2011
    #5
    Folke har just fått sin andra tand.
    Från att inte se skymten av nån tand till att ha fått två på en vecka. Detta utan gnäll, men massor av dreggel.
    Har inte vant mig vid att han har små tänder i underkäken, så gulligt så.....
  10. 5
    Folke har just fått sin andra tand.
    Från att inte se skymten av nån tand till att ha fått två på en vecka. Detta utan gnäll, men massor av dreggel.
    Har inte vant mig vid att han har små tänder i underkäken, så gulligt så.....
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar