Nu hoppar jag!!
Kärlek & relationer
  1. monka
    #1

    Nu hoppar jag!!

    Tack för Hemligheten!! Oj vad den fått mig att inse en massa och nu är det slut på att låtsas nöjd med det som är

    skriver mer ingående om det i bloggen - som vanligt när det gäller mitt singelliv men kan säga så mycket som att nu tänker jag börja titta mig omkring på allvar efter en man. Det kan ta en vecka, det kan ta flera år - det får väl framtiden utvisa
  2. 1
    Nu hoppar jag!! Tack för Hemligheten!! Oj vad den fått mig att inse en massa och nu är det slut på att låtsas nöjd med det som är

    skriver mer ingående om det i bloggen - som vanligt när det gäller mitt singelliv men kan säga så mycket som att nu tänker jag börja titta mig omkring på allvar efter en man. Det kan ta en vecka, det kan ta flera år - det får väl framtiden utvisa
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Klart man ska kasta sig ut. Allt finns att vinna, bara man vågar.
  4. 2
    Klart man ska kasta sig ut. Allt finns att vinna, bara man vågar.
  5. Medlem sedan
    Aug 2000
    #3
    Hoppa du, det var ju det jag trodde att det där frivilliga singellivet inte skulle vara så länge. Men jag blir ju lite nyfiken på den där boken.
  6. 3
    Hoppa du, det var ju det jag trodde att det där frivilliga singellivet inte skulle vara så länge. Men jag blir ju lite nyfiken på den där boken.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar