Nu ska jag ut på banan
Singelmingel
  1. monka
    #1

    Nu ska jag ut på banan

    Japp! Inget mer "jag tror jag alltid vill vara ensam" för vet ni - fy vad det är fegt! Klart att vi vill ha nån att älska, som älskar tillbaka! Det vill alla, och behöver alla. Protestera om ni vill men alla mår bättre av att ha en engen kärlek, inte bara barn och vänner. Så det så!

    Så. Nu låser jag upp dörren och låter mig titta runt. Kanske kommer nån, kanske inte. Men jag tänker välkomna kärlek igen
  2. 1
    Nu ska jag ut på banan Japp! Inget mer "jag tror jag alltid vill vara ensam" för vet ni - fy vad det är fegt! Klart att vi vill ha nån att älska, som älskar tillbaka! Det vill alla, och behöver alla. Protestera om ni vill men alla mår bättre av att ha en engen kärlek, inte bara barn och vänner. Så det så!

    Så. Nu låser jag upp dörren och låter mig titta runt. Kanske kommer nån, kanske inte. Men jag tänker välkomna kärlek igen
  3. Medlem sedan
    May 2012
    #2
    Tänker inte protestera men jag vet inte om jag någonsin låste dörren, och vad då låsa upp? Jag vet inte riktigt hur "man ska göra". Jag försöker få ihop livet och träffa folk, se människor jag möter. Sen får jag väl se om jag snubblar över någon charmknutte :-)
    Jag håller tummarna för dig nu när du tittar ut!
    Glöm ej att leva min vän
    dagen som gick kommer aldrig igen.
  4. 2
    Tänker inte protestera men jag vet inte om jag någonsin låste dörren, och vad då låsa upp? Jag vet inte riktigt hur "man ska göra". Jag försöker få ihop livet och träffa folk, se människor jag möter. Sen får jag väl se om jag snubblar över någon charmknutte :-)
    Jag håller tummarna för dig nu när du tittar ut!
  5. monka
    #3
    Jag har heller ingen aning om hur man gör, men att hålla distans och tacka nej till dejter underlättar inte iallafall jag har håll mig bakom mina murar och inte släppt in någon så nu ska jag försöka ändra stil och säga ja tack till mer
  6. 3
    Jag har heller ingen aning om hur man gör, men att hålla distans och tacka nej till dejter underlättar inte iallafall jag har håll mig bakom mina murar och inte släppt in någon så nu ska jag försöka ändra stil och säga ja tack till mer
  7. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #4

    Du är modigare än jag

    Mina dörrar är stora och tunga och svåra att få upp...

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  8. 4
    Du är modigare än jag Mina dörrar är stora och tunga och svåra att få upp...
  9. Medlem sedan
    Nov 2002
    #5
    Det gör du rätt i, roligare ute på banan än på avbytarbänken.

    Hur man gör..... vem vet men bara att testa det som passar för en själv. Finns inga klara lösningar, allt är bara trial and error.
  10. 5
    Det gör du rätt i, roligare ute på banan än på avbytarbänken.

    Hur man gör..... vem vet men bara att testa det som passar för en själv. Finns inga klara lösningar, allt är bara trial and error.
  11. Medlem sedan
    Sep 2001
    #6
    Om du öppnar dem litegrann kanske det går lättare i fortsättningen?
  12. 6
    Om du öppnar dem litegrann kanske det går lättare i fortsättningen?
  13. Misell
    #7
    Typ, bara ställa dem på glänt och låta lite frisk luft komma in?
  14. 7
    Typ, bara ställa dem på glänt och låta lite frisk luft komma in?
  15. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #8

    Mjo, kanske det

    Det gjorde inte det senast jag försökte. Börjar väl snart bli dags att försöka igen, det var några år sedan.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  16. 8
    Mjo, kanske det Det gjorde inte det senast jag försökte. Börjar väl snart bli dags att försöka igen, det var några år sedan.
  17. Medlem sedan
    Feb 2002
    #9
    Såå jag håller med! Har bara väntat på detta inlägg!
    Jag har nu avslutat mitt 3-månaders dejtingäventyr och så roligt och spännande liv som jag haft den här tiden har jag aldrig haft tidigare (det kanske säger mer om vilket trist liv jag levt iofs än vad det säger om mitt nuvarande...). Lycka till alla som ger sig ut!
  18. 9
    Såå jag håller med! Har bara väntat på detta inlägg!
    Jag har nu avslutat mitt 3-månaders dejtingäventyr och så roligt och spännande liv som jag haft den här tiden har jag aldrig haft tidigare (det kanske säger mer om vilket trist liv jag levt iofs än vad det säger om mitt nuvarande...). Lycka till alla som ger sig ut!
  19. monka
    #10
    Det värsta är att jag inte riktigt vet hur man gör hahaha. JAg är van att vara trevlig, prata med gudvet alla. Men att liksom börja flirta dessutom... inte vet jag hur man gör då heller! FAST jag vet att en del upplever mig flirtig, för man kan visst inte vara glad och trevlig utan att vara det. Men för mig är det inte flirt och jag tror jag är blind om nån flirtar med mig med... utom en gång i somras för han var så grymt tydlig att jag föll som en fura hahaha. Synd han hade tjej redan bara *s*
  20. 10
    Det värsta är att jag inte riktigt vet hur man gör hahaha. JAg är van att vara trevlig, prata med gudvet alla. Men att liksom börja flirta dessutom... inte vet jag hur man gör då heller! FAST jag vet att en del upplever mig flirtig, för man kan visst inte vara glad och trevlig utan att vara det. Men för mig är det inte flirt och jag tror jag är blind om nån flirtar med mig med... utom en gång i somras för han var så grymt tydlig att jag föll som en fura hahaha. Synd han hade tjej redan bara *s*
  21. Medlem sedan
    Feb 2002
    #11
    Min erfarenhet är att om man nätdejtar har man ju liksom mejl/chattkonversationen att "falla tillbaka på". Eftersom jag är grymt blyg så har jag lättare att komma med lite "anspelningar" när jag sitter i skydd av mina tangenter. Och så har jag varit tydlig med att jag är extrem-blyg inledningsvis. Jag vet inte hur man gör när man flirtar irl. Det har dock inte varit något hinder Är kanske något man gör utan att tänka på det. Om s a s tycke uppstår. Jag faller ju som en fura för intelligenta män - intelligens är enormt sexigt, om man frågar mig. Sen måste ju hjärnan stå i tydlig förbindelse med ett stort hjärta. Annars är det helt ointressant.

    Det var antagligen inte svaret på din fråga...
  22. 11
    Min erfarenhet är att om man nätdejtar har man ju liksom mejl/chattkonversationen att "falla tillbaka på". Eftersom jag är grymt blyg så har jag lättare att komma med lite "anspelningar" när jag sitter i skydd av mina tangenter. Och så har jag varit tydlig med att jag är extrem-blyg inledningsvis. Jag vet inte hur man gör när man flirtar irl. Det har dock inte varit något hinder Är kanske något man gör utan att tänka på det. Om s a s tycke uppstår. Jag faller ju som en fura för intelligenta män - intelligens är enormt sexigt, om man frågar mig. Sen måste ju hjärnan stå i tydlig förbindelse med ett stort hjärta. Annars är det helt ointressant.

    Det var antagligen inte svaret på din fråga...
  23. monka
    #12
    Ja i mess eller via msn är det ju ingen konst men jag vill inte dra igång nåt med nån jag inte träffat. Vad ger det för förhoppningar liksom? Så jag är förmodligen jätte träig!

    Jag kommer ha svårt att hitta nån. För dessutom ska han vara intelligent, och hur många såna finns det på nätet. Inom rimligt avstånd.
  24. 12
    Ja i mess eller via msn är det ju ingen konst men jag vill inte dra igång nåt med nån jag inte träffat. Vad ger det för förhoppningar liksom? Så jag är förmodligen jätte träig!

    Jag kommer ha svårt att hitta nån. För dessutom ska han vara intelligent, och hur många såna finns det på nätet. Inom rimligt avstånd.
  25. Medlem sedan
    Feb 2002
    #13
    Jadu - jag har stött på massor.... men det kan ju vara så att de flockas här nere i söder - välkommen!
  26. 13
    Jadu - jag har stött på massor.... men det kan ju vara så att de flockas här nere i söder - välkommen!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar