Första riktiga semesterdagen
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Jul 2001
    #1

    Första riktiga semesterdagen

    Solen lyser med sin frånvaro, men Lilltjejen har förmågan att lysa upp vilket rum som helst med sitt leende

    Det finns alltid saker att göra även om det inte är strandväder, idag blir det fika hos min kusin och hennes familj. En trevlig semestertradition!

    Hoppas ni alla får en bra dag, och vecka, oavsett om ni jobbar eller har semester.

  2. 1
    Första riktiga semesterdagen Solen lyser med sin frånvaro, men Lilltjejen har förmågan att lysa upp vilket rum som helst med sitt leende

    Det finns alltid saker att göra även om det inte är strandväder, idag blir det fika hos min kusin och hennes familj. En trevlig semestertradition!

    Hoppas ni alla får en bra dag, och vecka, oavsett om ni jobbar eller har semester.
  3. Medlem sedan
    May 2012
    #2
    Samma här :-)
    Blå himmel och sol.Vi som funderade på Cosmonova idag.har en del fix inför dotterns trip till Småland att fixa.En resa till hösten är prel.bokad,gäller få ledigt.Andra gången vi försöker med Jordanien,förra gången hamnade dottern på neurokirurgen :-(
    Ha en skön dag!
    Glöm ej att leva min vän
    dagen som gick kommer aldrig igen.
  4. 2
    Samma här :-)
    Blå himmel och sol.Vi som funderade på Cosmonova idag.har en del fix inför dotterns trip till Småland att fixa.En resa till hösten är prel.bokad,gäller få ledigt.Andra gången vi försöker med Jordanien,förra gången hamnade dottern på neurokirurgen :-(
    Ha en skön dag!
  5. monka
    #3
    Ja det finns alltid något kul man kan göra jag börjar veckan med ledigt till onsdag em, sen jobb torsd och fredag och ledig helg. Och min solstråle är hemma så livet är underbart
  6. 3
    Ja det finns alltid något kul man kan göra jag börjar veckan med ledigt till onsdag em, sen jobb torsd och fredag och ledig helg. Och min solstråle är hemma så livet är underbart
  7. Misell
    #4
    Första jobbe-dagen efter semestern här! *surar lite*
  8. 4
    Första jobbe-dagen efter semestern här! *surar lite*
  9. Medlem sedan
    Aug 1998
    #5
    Samma här. Och ute skiner solen...
  10. 5
    Samma här. Och ute skiner solen...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar