mrsess
_0910 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2012
    #1

    mrsess

    Istället för att invadera alla trådar med spridda skurar av info så gör jag en egen tråd. =)

    Jag är tillbaka, men i annan skepnad. Anledningen var väl att jag hade avslutat mitt förra konto (mrsess) för jag besökte det så sällan. Men så vart jag gravid igen så nu är jag här under nytt namn. Kul att några av er är kvar. Det känns så hemtrevligt med "kända ansikten". =)

    Lille Manne växer så det knakar och stormtrivs på sin förskola. Han ska få ett syskon den 4 januari om allt går som planerat.

    Jag jobbar fortfarande kvar inom vården och hoppas att jag ska få hel graviditetspenning även denna gången då mitt arbete är tungt och fyllt med infektioner... =)


    Hur har ni det och vilka är kvar här aktivt?

    Kram
    /mrsess - estypops
  2. 1
    mrsess Istället för att invadera alla trådar med spridda skurar av info så gör jag en egen tråd. =)

    Jag är tillbaka, men i annan skepnad. Anledningen var väl att jag hade avslutat mitt förra konto (mrsess) för jag besökte det så sällan. Men så vart jag gravid igen så nu är jag här under nytt namn. Kul att några av er är kvar. Det känns så hemtrevligt med "kända ansikten". =)

    Lille Manne växer så det knakar och stormtrivs på sin förskola. Han ska få ett syskon den 4 januari om allt går som planerat.

    Jag jobbar fortfarande kvar inom vården och hoppas att jag ska få hel graviditetspenning även denna gången då mitt arbete är tungt och fyllt med infektioner... =)


    Hur har ni det och vilka är kvar här aktivt?

    Kram
    /mrsess - estypops
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2
    Ja, vi är ju några få novembermammor som har fått hoppa in här eftersom novembersidan självdog...

    Jag är aktiv, periodvis
  4. 2
    Ja, vi är ju några få novembermammor som har fått hoppa in här eftersom novembersidan självdog...

    Jag är aktiv, periodvis
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar