Hemma....igen....
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Sep 2001
    #1

    Hemma....igen....

    fast den här gången är det faktiskt slutrest för den här sommaren! I alla fall i semestersyfte - det blir en tur till grannlandet i öster i slutet på nästa vecka, men det är jobbturné.

    Har haft en ytterst trevlig vecka med goda vänner och kollegor - övning, vandring, god mat&trevligt sällskap

    Det ska bli riktigt skönt när Finlandsturnén är över, för även om det har varit en suveränt bra sommar börjar det bli lite tjatigt med allt packande...
  2. 1
    Hemma....igen.... fast den här gången är det faktiskt slutrest för den här sommaren! I alla fall i semestersyfte - det blir en tur till grannlandet i öster i slutet på nästa vecka, men det är jobbturné.

    Har haft en ytterst trevlig vecka med goda vänner och kollegor - övning, vandring, god mat&trevligt sällskap

    Det ska bli riktigt skönt när Finlandsturnén är över, för även om det har varit en suveränt bra sommar börjar det bli lite tjatigt med allt packande...
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Stackars dig

    Det är ett hårt liv, det här med att packa och ha sig...

    Själv har jag njutit av att slappa en vecka. Jag har faktiskt hunnit komma ner i varv, bara en sådan sak. Två veckors semester kvar.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Stackars dig Det är ett hårt liv, det här med att packa och ha sig...

    Själv har jag njutit av att slappa en vecka. Jag har faktiskt hunnit komma ner i varv, bara en sådan sak. Två veckors semester kvar.
  5. Medlem sedan
    Jul 2001
    #3
    Ujuj, låter jobbigt
  6. 3
    Ujuj, låter jobbigt
  7. Medlem sedan
    Sep 2001
    #4
    Blir du hemma, eller ska du hitta på något?
  8. 4
    Blir du hemma, eller ska du hitta på något?
  9. Medlem sedan
    Sep 2001
    #5
    Ja, svettigt värre.....ska hålla badkaret sällskap en stund med något kallt att dricka, så jag orkar gå och lägga mig sen
  10. 5
    Ja, svettigt värre.....ska hålla badkaret sällskap en stund med något kallt att dricka, så jag orkar gå och lägga mig sen
  11. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #6

    Inget särskilt

    Litet OS, litet golf, några utflykter med killarna, en hel del avkoppling. Reskassa får jag spara ihop tills det blir dags för skidresa igen!

    Fast med tanke på eurokursen skulle jag förstås ha farit söderut litet senare... Å andra sidan kunde det vara värt det för att slippa trafikstockningarna jag hade i fjol, det var betydligt bättre i år!

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  12. 6
    Inget särskilt Litet OS, litet golf, några utflykter med killarna, en hel del avkoppling. Reskassa får jag spara ihop tills det blir dags för skidresa igen!

    Fast med tanke på eurokursen skulle jag förstås ha farit söderut litet senare... Å andra sidan kunde det vara värt det för att slippa trafikstockningarna jag hade i fjol, det var betydligt bättre i år!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar