Enkät
_0910 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    Enkät

    1. Vad har ni gjort i sommar/ska göra?

    2. Jobbar ni heltid?

    3. Vilka tider går er blivande 3-åring på dagis/dagmamma?

    4. Favoritsyssla?

    5. Personlighet?
  2. 1
    Enkät 1. Vad har ni gjort i sommar/ska göra?

    2. Jobbar ni heltid?

    3. Vilka tider går er blivande 3-åring på dagis/dagmamma?

    4. Favoritsyssla?

    5. Personlighet?
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2
    Våra svar:

    1. Vad har ni gjort i sommar/ska göra?
    -Norrland(Bjärtrå, utanför Kramfors), Landet i norra Dalarna, hemma(äventyrsbad, Fjäderholmarna, parken osv)... Idag åker vi till Stenungsund. 2 eller 4 nätter på Hafsten camping. Annars bor vi hos sambons mamma.

    2. Jobbar ni heltid? Yes!

    3. Vilka tider går er blivande 3-åring på dagis/dagmamma?
    Oftast går Kian ca 08.15-15.40.

    4. Favoritsyssla?
    Kian gillar att åka med sin sparkcykel, gunga, leka med sina bilar, titta på traktorer eller andra fordon, titta på kryp och insekter osv.

    5. Personlighet?
    Han är glad, rolig, snäll, lite försiktig, babblig(som sin mor)...
  4. 2
    Våra svar:

    1. Vad har ni gjort i sommar/ska göra?
    -Norrland(Bjärtrå, utanför Kramfors), Landet i norra Dalarna, hemma(äventyrsbad, Fjäderholmarna, parken osv)... Idag åker vi till Stenungsund. 2 eller 4 nätter på Hafsten camping. Annars bor vi hos sambons mamma.

    2. Jobbar ni heltid? Yes!

    3. Vilka tider går er blivande 3-åring på dagis/dagmamma?
    Oftast går Kian ca 08.15-15.40.

    4. Favoritsyssla?
    Kian gillar att åka med sin sparkcykel, gunga, leka med sina bilar, titta på traktorer eller andra fordon, titta på kryp och insekter osv.

    5. Personlighet?
    Han är glad, rolig, snäll, lite försiktig, babblig(som sin mor)...
  5. Medlem sedan
    Jul 2012
    #3
    1. Vad har ni gjort i sommar/ska göra? Norrland, (också utanför Kramfors som du Cherinne )

    2. Jobbar ni heltid? Jajjamen!

    3. Vilka tider går er blivande 3-åring på dagis/dagmamma? Lite olika beroende på hur jag jobbar. 7:30-16:00, 10:30-16:00 eller hemma med mig dom vardagar jag är ledig.

    4. Favoritsyssla? Just nu att hoppa stutsmatta, leka med bilar och bästisen Charlie.

    5. Personlighet? Glad och babblig, otroligt taktil och ganska lugn (ibland).
  6. 3
    1. Vad har ni gjort i sommar/ska göra? Norrland, (också utanför Kramfors som du Cherinne )

    2. Jobbar ni heltid? Jajjamen!

    3. Vilka tider går er blivande 3-åring på dagis/dagmamma? Lite olika beroende på hur jag jobbar. 7:30-16:00, 10:30-16:00 eller hemma med mig dom vardagar jag är ledig.

    4. Favoritsyssla? Just nu att hoppa stutsmatta, leka med bilar och bästisen Charlie.

    5. Personlighet? Glad och babblig, otroligt taktil och ganska lugn (ibland).
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    1. Vad har ni gjort i sommar/ska göra?
    Alternerat mellan hemmet och stugan, jag har jobbat hela sommaren...

    2. Jobbar ni heltid?
    Nej, 63% enligt schemarad - dock typ 85% i praktiken.

    3. Vilka tider går er blivande 3-åring på dagis/dagmamma?
    Osse är under inskolning nu, han kommer att vara max 25h/v på dagis.

    4. Favoritsyssla?
    För mig eller ligisten? Just nu längtar jag mest efter sömn men i övriga fall ÄLSKAR jag att träna hund (någonting jag gör allt för sällan!). Ligisten Osse han är djupt förälskad i allt som har hjul och allra helst motor... *suck*

    5. Personlighet?
    Nu hoppas jag intensivt på att det är Ossemannen som ska beskrivas. :P Han är en go och glad kille med stor portion personlig integirtet, ett hjärta av guld och en envishet som slår det mesta.
  8. 4
    1. Vad har ni gjort i sommar/ska göra?
    Alternerat mellan hemmet och stugan, jag har jobbat hela sommaren...

    2. Jobbar ni heltid?
    Nej, 63% enligt schemarad - dock typ 85% i praktiken.

    3. Vilka tider går er blivande 3-åring på dagis/dagmamma?
    Osse är under inskolning nu, han kommer att vara max 25h/v på dagis.

    4. Favoritsyssla?
    För mig eller ligisten? Just nu längtar jag mest efter sömn men i övriga fall ÄLSKAR jag att träna hund (någonting jag gör allt för sällan!). Ligisten Osse han är djupt förälskad i allt som har hjul och allra helst motor... *suck*

    5. Personlighet?
    Nu hoppas jag intensivt på att det är Ossemannen som ska beskrivas. :P Han är en go och glad kille med stor portion personlig integirtet, ett hjärta av guld och en envishet som slår det mesta.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar