Har ni sett att det finns ankomstgrupper
_03 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2001
    #1

    Har ni sett att det finns ankomstgrupper

    2013/03 t o m 2013/05 nu? Det är precis tio år efter oss? Kan ni fatta? TIO år.

    I vår fyller våra fina två-siffrigt.

    Blev lite nostalgisk såhär på semestern och gick in och läste på 2013/03, kändes ändå lite konstigt... Tänkte på allt som hänt i mitt liv de senaste tio åren. Både ont och gott.

    Och så tänkte jag på de vänner jag fick genom att börja skriva i "Ankomst Mars -03" (som jag vill minnas att de hette), IRL-vänner som jag hoppas är för livet. Så tacksam!!

    Jahaja, nu blev jag lite "blödig" såhär på lördag förmiddagen

    Hoppas ni alla mår bra och njuter av sommaren!

  2. 1
    Har ni sett att det finns ankomstgrupper 2013/03 t o m 2013/05 nu? Det är precis tio år efter oss? Kan ni fatta? TIO år.

    I vår fyller våra fina två-siffrigt.

    Blev lite nostalgisk såhär på semestern och gick in och läste på 2013/03, kändes ändå lite konstigt... Tänkte på allt som hänt i mitt liv de senaste tio åren. Både ont och gott.

    Och så tänkte jag på de vänner jag fick genom att börja skriva i "Ankomst Mars -03" (som jag vill minnas att de hette), IRL-vänner som jag hoppas är för livet. Så tacksam!!

    Jahaja, nu blev jag lite "blödig" såhär på lördag förmiddagen

    Hoppas ni alla mår bra och njuter av sommaren!
  3. Medlem sedan
    Apr 2002
    #2
    Hallå! Känns som minst 100 år sedan man var här.... Ja våra barn börjar bli väldigt stora.... Min Lilla Melinda blir 10 i mars
  4. 2
    Hallå! Känns som minst 100 år sedan man var här.... Ja våra barn börjar bli väldigt stora.... Min Lilla Melinda blir 10 i mars
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar