Bra beslut!!
Singelmingel
  1. monka
    #1

    Bra beslut!!

    Jag valde ju bort en anställningsintervju, för att det inte passade in i hur jag vill ha det. Och det var himla bra för idag har jag pratat med två st från det jobb jag hoppats på allra mest, medicinskt ledningsansvariga syrran och tillförordnade rektorn. Skolsyrrejobb alltså sist byggde jag en mottagning från grunden utan så mycket stöd. Denna gång ska jag göra detsamma men denna gång med stöd och erfarenhet. Nu är det inte klart, men jag tror verkligen att det kan bli så. Det är lite löneförhandling och att nå lite överenskommelser i lvrigt och få dem att inse att det är mig de behöver liksom.

    Det här är min dröm, som jag varit lite förtegen kring: jag får partiell tjänstledighet från mitt jobb. Går ner i tid till vad det nu krävs. 50-70 %. Varannan vecka eller nån dag mindre så jobbar jag i östergötland, där jag andas och blommar. Boendet är klart med, iallafall till jagär säker på att det blir permanent. Därför bor jag trångt och billigt här se.n en tid. För att ha råd.

    Det här är min dröm. Det bästa av två världar i kombination. Barnen en vecka, mitt eget val denandra. Håll tummarna är ni snälla
  2. 1
    Bra beslut!! Jag valde ju bort en anställningsintervju, för att det inte passade in i hur jag vill ha det. Och det var himla bra för idag har jag pratat med två st från det jobb jag hoppats på allra mest, medicinskt ledningsansvariga syrran och tillförordnade rektorn. Skolsyrrejobb alltså sist byggde jag en mottagning från grunden utan så mycket stöd. Denna gång ska jag göra detsamma men denna gång med stöd och erfarenhet. Nu är det inte klart, men jag tror verkligen att det kan bli så. Det är lite löneförhandling och att nå lite överenskommelser i lvrigt och få dem att inse att det är mig de behöver liksom.

    Det här är min dröm, som jag varit lite förtegen kring: jag får partiell tjänstledighet från mitt jobb. Går ner i tid till vad det nu krävs. 50-70 %. Varannan vecka eller nån dag mindre så jobbar jag i östergötland, där jag andas och blommar. Boendet är klart med, iallafall till jagär säker på att det blir permanent. Därför bor jag trångt och billigt här se.n en tid. För att ha råd.

    Det här är min dröm. Det bästa av två världar i kombination. Barnen en vecka, mitt eget val denandra. Håll tummarna är ni snälla
  3. Medlem sedan
    Sep 2001
    #2
    Jag håller tummarna! Det låter ju verkligen som något du verkligen vill, och när man väl hittar det brukar det landa rätt
  4. 2
    Jag håller tummarna! Det låter ju verkligen som något du verkligen vill, och när man väl hittar det brukar det landa rätt
  5. monka
    #3
    Jag började jobba för den här lösningen i höstas redan. I våras pratade jag med min nuvarande chef om det kunde vara möjligt att jobba varannan vecka och tjänstledig varannan och det är det. När det var klart har jag sökt ännu mer antivt, varit nära lösningar ibland men inte fått ihop det. Jag tror jag lyckas nu
  6. 3
    Jag började jobba för den här lösningen i höstas redan. I våras pratade jag med min nuvarande chef om det kunde vara möjligt att jobba varannan vecka och tjänstledig varannan och det är det. När det var klart har jag sökt ännu mer antivt, varit nära lösningar ibland men inte fått ihop det. Jag tror jag lyckas nu
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar