Det r klart nu:)
Singelmingel
  1. monka
    #1

    Det r klart nu:)

    Ett deltidsjobb på skola i Motala, kvar på deltid på 1177 här hemma i norr. Får jag lov att presentera mig: monka- veckopendlare
  2. 1
    Det r klart nu:) Ett deltidsjobb på skola i Motala, kvar på deltid på 1177 här hemma i norr. Får jag lov att presentera mig: monka- veckopendlare
  3. Medlem sedan
    Feb 2002
    #2
    Grattis!
    Verkar vara nåt du strävat efter och det är alltid härligt när man når "i mål"!
    Nya utmaningar och utveckling - låter underbart!
  4. 2
    Grattis!
    Verkar vara nåt du strävat efter och det är alltid härligt när man når "i mål"!
    Nya utmaningar och utveckling - låter underbart!
  5. Medlem sedan
    Nov 2007
    #3
    Grattis!
    Kul med nya utmaningar.
  6. 3
    Grattis!
    Kul med nya utmaningar.
  7. monka
    #4
    Tack! Ja verkligt kul
  8. 4
    Tack! Ja verkligt kul
  9. monka
    #5
    Ja som jag jobbat för detta! Och tvivlat, lagt på is, funderat att ge upp och sen piskat mig med jävlaranamma... Och nu är jag där klart jag lyckades!
  10. 5
    Ja som jag jobbat för detta! Och tvivlat, lagt på is, funderat att ge upp och sen piskat mig med jävlaranamma... Och nu är jag där klart jag lyckades!
  11. Medlem sedan
    Aug 1998
    #6
    Vad härligt det måste kännas att få till något som du jobbat för så länge! Ska bli spännande att höra hur du kommer att trivas som veckopendlare.
  12. 6
    Vad härligt det måste kännas att få till något som du jobbat för så länge! Ska bli spännande att höra hur du kommer att trivas som veckopendlare.
  13. monka
    #7
    Det känns lite som att vinna nåt jag har ju veckopendlat samma sträcka förut i 4 mån. När livet var som värst och jobbförutsättningarna inte heller var på topp och det funkade. Resorna var inte orsak till att jag sökte jobb på hemmaplan iallafall och det är skönt att veta. Nu kommer det bli bättre. Mer socialt på båda ställena, bättre för Tilde när hon är hos mig mot hur det var då dessutom. Tror det kommer funka finfint
  14. 7
    Det känns lite som att vinna nåt jag har ju veckopendlat samma sträcka förut i 4 mån. När livet var som värst och jobbförutsättningarna inte heller var på topp och det funkade. Resorna var inte orsak till att jag sökte jobb på hemmaplan iallafall och det är skönt att veta. Nu kommer det bli bättre. Mer socialt på båda ställena, bättre för Tilde när hon är hos mig mot hur det var då dessutom. Tror det kommer funka finfint
  15. Medlem sedan
    Jan 2009
    #8

    kul!

    Kul att det löste sig på ett bra sätt för dig!

    Men också kul att du vågar prova något annorlunda. Häftigt att se någon tänka i nya banor.
    Ha det gott!
  16. 8
    kul! Kul att det löste sig på ett bra sätt för dig!

    Men också kul att du vågar prova något annorlunda. Häftigt att se någon tänka i nya banor.
  17. monka
    #9
    Ja visst är det kul jag lovar att jag flrsvarat mina ideer många gånger, de har blivit hårt ifrågasatta. Oftast av såna som inte skulle kunna tänka sig något annat än ett mycket stillsamt radhusliv och som tror att det är dit alla strävar.

    Jag ÄR annolunda. Modig eller galen eller lite av bägge. Men jag vet vad som inte funkar för mig, vad som tar bort ork och livsglädje. Och det är att ha ont. I vinter var jag inne på att driva igenom och få sjukbidrag. Jag som älskar att jobba!! Jag hade tappat livsglädjen av det. Jag tror jag hittat mitt sätt att leva
  18. 9
    Ja visst är det kul jag lovar att jag flrsvarat mina ideer många gånger, de har blivit hårt ifrågasatta. Oftast av såna som inte skulle kunna tänka sig något annat än ett mycket stillsamt radhusliv och som tror att det är dit alla strävar.

    Jag ÄR annolunda. Modig eller galen eller lite av bägge. Men jag vet vad som inte funkar för mig, vad som tar bort ork och livsglädje. Och det är att ha ont. I vinter var jag inne på att driva igenom och få sjukbidrag. Jag som älskar att jobba!! Jag hade tappat livsglädjen av det. Jag tror jag hittat mitt sätt att leva
  19. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #10

    Motala?

    Hmmm, anar jag ett samband med att Motala ligger hyfsat nära Mjölby....?

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  20. 10
    Motala? Hmmm, anar jag ett samband med att Motala ligger hyfsat nära Mjölby....?
  21. monka
    #11
    Ja jag ska bo hos Adora, bättre sambo kan jag...nog få, men inte av kvinnligt kön
  22. 11
    Ja jag ska bo hos Adora, bättre sambo kan jag...nog få, men inte av kvinnligt kön
  23. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #12

    OK. Adora: 12 points

    Hmmm, eftersom du har utnämnt henne som nr 1: Är hon singel? *asg*

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  24. 12
    OK. Adora: 12 points Hmmm, eftersom du har utnämnt henne som nr 1: Är hon singel? *asg*
  25. monka
    #13
    Hm, du får nog fråga henne om det hahaha
  26. 13
    Hm, du får nog fråga henne om det hahaha
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar