måste berätta på nåt sätt!
_1101 Januaribarn
  1. tripptrapptrull
    #1

    måste berätta på nåt sätt!

    Ser att det är väldigt dött här, men måste berätta; vi ska börja försöka med trean nu! Maken sa ja i förrgår, och vi har redan skrivit namnlista, hehe. Går allt lika lätt som förra gången så blir det ett minipyre hos oss i slutet av Maj nästa år. =) Vill egentligen berätta i FB-gruppen, men har lovat maken att inte säga någonting, förrän vi är gravida. Så, berättar här, anonymt, så har jag i alla fall fått sagt det! Folsyretabletter har jag börjat ta och har börjat träna ryggen ordentligt nu så att den ska göra så lite ont som möjligt under graviditeten. Går som på små moln!

    Förhoppningsvis så avslöjar jag min på FB inom en inte allt för avlägsen framtid, med en bild på ett pos grav. test kanske =)
  2. 1
    måste berätta på nåt sätt! Ser att det är väldigt dött här, men måste berätta; vi ska börja försöka med trean nu! Maken sa ja i förrgår, och vi har redan skrivit namnlista, hehe. Går allt lika lätt som förra gången så blir det ett minipyre hos oss i slutet av Maj nästa år. =) Vill egentligen berätta i FB-gruppen, men har lovat maken att inte säga någonting, förrän vi är gravida. Så, berättar här, anonymt, så har jag i alla fall fått sagt det! Folsyretabletter har jag börjat ta och har börjat träna ryggen ordentligt nu så att den ska göra så lite ont som möjligt under graviditeten. Går som på små moln!

    Förhoppningsvis så avslöjar jag min på FB inom en inte allt för avlägsen framtid, med en bild på ett pos grav. test kanske =)
  3. Medlem sedan
    Oct 2011
    #2
    Härligt! Själv sitter jag med magen i vädret redan och väntar jag på min lille oktober-kille
    Hoppas att du får ett plus snabbt!
  4. 2
    Härligt! Själv sitter jag med magen i vädret redan och väntar jag på min lille oktober-kille
    Hoppas att du får ett plus snabbt!
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3
    Vad kul att han vill! Jättekul. Nu är jag väldigt nyfiken.. men snart får vi veta
    vvveronica
  6. 3
    Vad kul att han vill! Jättekul. Nu är jag väldigt nyfiken.. men snart får vi veta
  7. Medlem sedan
    Aug 2000
    #4
    Yejj vad roligt! Men nu jobbar hjärnan för fullt här med att försöka lista ut vem........har mina aningar
  8. 4
    Yejj vad roligt! Men nu jobbar hjärnan för fullt här med att försöka lista ut vem........har mina aningar
  9. Medlem sedan
    Oct 2007
    #5
    Nu blir jag än mer nyfiken Fudge men jag är ju knappt inne varken här eller på Fejan
    vvveronica
  10. 5
    Nu blir jag än mer nyfiken Fudge men jag är ju knappt inne varken här eller på Fejan
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar