Uppdatering! :)
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Feb 2002
    #1

    Uppdatering! :)

    Nu är mitt nätdejtingäventyr över. Förhoppningsvis för alltid.
    Det har varit tre spännande månader och jag har lärt mig mycket om mig själv.
    Jag träffar någon nu som värmer mitt hjärta. Han säger att jag är den finaste människa han träffat. Sådant kan man ju leva länge på Vi har ganska nyligen träffats, så det känns väldigt osäkert ännu, fast bra. Vi satte någon form av sms-rekord i söndags. Drygt 300 sms vardera Jag kände mig som en tonåring när jag smög med telefonen överallt. Men det var en härlig, om än ovan känsla. Det är för tidigt att säga att vi har en relation, så jag betraktar mig fortfarande som singel. Men förhoppningsvis är det bara en tidsfråga. Hoppet är ju det sista som överger en. Ni som inte nätdejtat på länge (eller kanske aldrig) - gör det!
  2. 1
    Uppdatering! :) Nu är mitt nätdejtingäventyr över. Förhoppningsvis för alltid.
    Det har varit tre spännande månader och jag har lärt mig mycket om mig själv.
    Jag träffar någon nu som värmer mitt hjärta. Han säger att jag är den finaste människa han träffat. Sådant kan man ju leva länge på Vi har ganska nyligen träffats, så det känns väldigt osäkert ännu, fast bra. Vi satte någon form av sms-rekord i söndags. Drygt 300 sms vardera Jag kände mig som en tonåring när jag smög med telefonen överallt. Men det var en härlig, om än ovan känsla. Det är för tidigt att säga att vi har en relation, så jag betraktar mig fortfarande som singel. Men förhoppningsvis är det bara en tidsfråga. Hoppet är ju det sista som överger en. Ni som inte nätdejtat på länge (eller kanske aldrig) - gör det!
  3. monka
    #2
    Låter helt underbart håller tummarna att du blir rent gräsligt lycklig
  4. 2
    Låter helt underbart håller tummarna att du blir rent gräsligt lycklig
  5. Misell
    #3
    Blir grymt sotis! Men grattis och hoppas att det går bra
  6. 3
    Blir grymt sotis! Men grattis och hoppas att det går bra
  7. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #4

    Spännande!

    Glöm inte bort oss här på glasberget bara!

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  8. 4
    Spännande! Glöm inte bort oss här på glasberget bara!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar