Jag tror
Singelmingel
  1. monka
    #1

    Jag tror

    Att jag är typ på väg att bli osingel Tänk vad lite attitydförändring kan påverka fast jag tror jag hade varit rökt ändå.

    Jag och min kompis har ju på skoj haft en list med krav/önskemål. Och det är första och sista punkten av sisådär 214 st som stämmer. Han är singel och han kysser mig så jag glömmer allt
  2. 1
    Jag tror Att jag är typ på väg att bli osingel Tänk vad lite attitydförändring kan påverka fast jag tror jag hade varit rökt ändå.

    Jag och min kompis har ju på skoj haft en list med krav/önskemål. Och det är första och sista punkten av sisådär 214 st som stämmer. Han är singel och han kysser mig så jag glömmer allt
  3. Medlem sedan
    Feb 2002
    #2
    Härligt, Monka!
    Och faktiskt tänker jag ta åt mig lite av äran för den där attitydförändringen!
  4. 2
    Härligt, Monka!
    Och faktiskt tänker jag ta åt mig lite av äran för den där attitydförändringen!
  5. Medlem sedan
    Jan 2009
    #3
    Grattis!
    Ha det gott!
  6. 3
    Grattis!
  7. monka
    #4
    Ja det ska du helt klart göra! Jag är osinglad. Men jag tänker visa mig här ändå om jag får
    En 38årig halvgalen snubbe med samma sjuka humor som jag och som ser mig som en ängel som himlen sänt. Nå, det lär han märka är fel men det är gött att få höra vi har känt varann sen 1,5 mån men sista veckan har det tagit fart jävlar anamma haha
  8. 4
    Ja det ska du helt klart göra! Jag är osinglad. Men jag tänker visa mig här ändå om jag får
    En 38årig halvgalen snubbe med samma sjuka humor som jag och som ser mig som en ängel som himlen sänt. Nå, det lär han märka är fel men det är gött att få höra vi har känt varann sen 1,5 mån men sista veckan har det tagit fart jävlar anamma haha
  9. monka
    #5
    Du kan ta åt dig lite med för boken jag läst har hjälpt mycket!
  10. 5
    Du kan ta åt dig lite med för boken jag läst har hjälpt mycket!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar