Ibland går det fort
Kärlek & relationer
  1. monka
    #1

    Ibland går det fort

    Jag tror att jag har träffat min nya kärlek vi träffades redan för någon månad sen, det var ett litet strul som jag tog upp några trådar ner. Nu har vi till ringat hela helgen ihop, ingen av oss vill slita oss. Hem till adora var planerat igår, sköts upp till idag och nu äter jag lunch med henne imorgon bara. Hon förstår Igår var vi till hans kompisar, gick ut en sväng och sen till deras klubblokal för lite efterfest. Idag har vi myst, skrattat, ätit ute och allt bara stämmer. Han får mig att känna mig som en prinsessa och vackrast i världen.

    Jag har undrat lite om jag kunnat ta emot allt detta om jag inte hade läst boken Hemligheten som öppnade upp en del insikter om mig själv
  2. 1
    Ibland går det fort Jag tror att jag har träffat min nya kärlek vi träffades redan för någon månad sen, det var ett litet strul som jag tog upp några trådar ner. Nu har vi till ringat hela helgen ihop, ingen av oss vill slita oss. Hem till adora var planerat igår, sköts upp till idag och nu äter jag lunch med henne imorgon bara. Hon förstår Igår var vi till hans kompisar, gick ut en sväng och sen till deras klubblokal för lite efterfest. Idag har vi myst, skrattat, ätit ute och allt bara stämmer. Han får mig att känna mig som en prinsessa och vackrast i världen.

    Jag har undrat lite om jag kunnat ta emot allt detta om jag inte hade läst boken Hemligheten som öppnade upp en del insikter om mig själv
  3. Anonym
    #2
    Eller så är du bara en desperat singel
  4. 2
    Eller så är du bara en desperat singel
  5. Medlem sedan
    Aug 2000
    #3
    Vad roligt att läsa! Hoppas det håller i sig och blir riktigt bra.
  6. 3
    Vad roligt att läsa! Hoppas det håller i sig och blir riktigt bra.
  7. monka
    #4
    Hahaha, ja vem vet
  8. 4
    Hahaha, ja vem vet
  9. monka
    #5
    Ja det hoppas jag med, det blir det det blir men det känns väldigt bra här och nu
  10. 5
    Ja det hoppas jag med, det blir det det blir men det känns väldigt bra här och nu
  11. Medlem sedan
    Jan 1998
    #6
    Vaf*n, nu är det snart bara jag som är singel här. Måste speeda upp litet (I'm workong on it...) Låter spännande hur som helst!
  12. 6
    Vaf*n, nu är det snart bara jag som är singel här. Måste speeda upp litet (I'm workong on it...) Låter spännande hur som helst!
  13. monka
    #7
    Ja öka farten nu
  14. 7
    Ja öka farten nu
  15. Medlem sedan
    Jan 2009
    #8
    Kul!

    Och Eliza - jag är också singel! Jag kommer nog vara det ett tag misstänker jag för jag kan inte minnas att jag någonsin blivit förälskad på hösten...
    Ha det gott!
  16. 8
    Kul!

    Och Eliza - jag är också singel! Jag kommer nog vara det ett tag misstänker jag för jag kan inte minnas att jag någonsin blivit förälskad på hösten...
  17. monka
    #9
    Då kanske det är dags för det. Jag kan inte minnas att jag blivit förälskad nånsin förr
  18. 9
    Då kanske det är dags för det. Jag kan inte minnas att jag blivit förälskad nånsin förr
  19. Medlem sedan
    Jan 1998
    #10
    Hösten är högsäsong för förälskelser, för min del...
  20. 10
    Hösten är högsäsong för förälskelser, för min del...
  21. Medlem sedan
    Nov 2002
    #11
    Då hoppas vi på en rolig och spännande och romantisk (vad man nu själv vill ha i ordet) höst för dig!
  22. 11
    Då hoppas vi på en rolig och spännande och romantisk (vad man nu själv vill ha i ordet) höst för dig!
  23. monka
    #12
    Tack det verkar bli så. Inte för att någon av oss är direkt romantiska men omtänksmma och snälla är vi. Och galna och glada och det mesta som man kan va positivt
  24. 12
    Tack det verkar bli så. Inte för att någon av oss är direkt romantiska men omtänksmma och snälla är vi. Och galna och glada och det mesta som man kan va positivt
  25. Anonym
    #13
    Har besökt din blogg för första gången och läst ditt senaste inlägg. Wow! Jag fick något av det! Fortsätt gärna och skriv om förälskelsens tid, så underbart! /hälsn från en som blivit lyckligt ensamstående och längtar
  26. 13
    Har besökt din blogg för första gången och läst ditt senaste inlägg. Wow! Jag fick något av det! Fortsätt gärna och skriv om förälskelsens tid, så underbart! /hälsn från en som blivit lyckligt ensamstående och längtar
  27. monka
    #14
    Tack!! Ja jag kommer att skriva om tankar som dyker upp har jag tänkt, dock blir det kanske som nu - mer sällan än i bloggens början
  28. 14
    Tack!! Ja jag kommer att skriva om tankar som dyker upp har jag tänkt, dock blir det kanske som nu - mer sällan än i bloggens början
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar