trots allt! Äldste vaknade före mig trots att han kom i säng rätt sent. Nåja, tänkte jag...han har ju varit ledig länge nu och blivit tillräckligt utvilad. Jag gick upp och gick på toa, när jag kommer ut därifrån så ligger han i hallen! Jag skojade lite om det och sa bara "men, har du lagt dig här?"
Han sa inte så mycket men reste sig och gick in på toa och jag ut i köket. Väl där hör jag att det liksom "splashar" inne på toa! "Vad fasiken var det???" tänkte jag och skyndar in på toaletten. Då har han suttit på toa och kräkts rätt rejält på golvet
Jaha...av med brallorna på honom (för där har det kommit) upp och försöka ta honom därifrån utan att trampa i det. Sen upptäcker jag att det har stänkt på tvättmaskinen, skåpet och duschdraperiet..
Jag bara "ååååh neeeeeej!" liksom!!! Efter helgen från helvetet så ska jag ha DETTA också!! Är inte enough enough?? Hur mycket ska jag egentligen behöva tåla??
Så nu....tja, jag kan ju inte gärna skicka iväg honom till fritids eller någon annan heller för den delen så vi får väl....tja, stanna hemma helt enkelt!! Och lillebrorsan får väl stanna hemma då också gissar jag.
Så var det med det! När tar eländet slut tror ni??