Så här blev det
Singelmingel
  1. monka
    #1

    Så här blev det

    Jag frågade chans och han sa JA helt på sant gjorde jag det hahahaha. Jag har just haft den bästa helgen nånsin. Ingen har nånsin behandlat mig så väl och samtigt busigt galet. Jag är rejält förälskad....
  2. 1
    Så här blev det Jag frågade chans och han sa JA helt på sant gjorde jag det hahahaha. Jag har just haft den bästa helgen nånsin. Ingen har nånsin behandlat mig så väl och samtigt busigt galet. Jag är rejält förälskad....
  3. Medlem sedan
    Nov 2007
    #2
    Vad roligt att läsa att du hittat ngn.
    Du som varit så emot förhållande
    Lycka till!
  4. 2
    Vad roligt att läsa att du hittat ngn.
    Du som varit så emot förhållande
    Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Nov 2007
    #3
    Glömde skriva att kul att du frågade chans
    När man var liten gjorde man ju det och då visste man om man var ihop eller inte? Nu vet man inte riktigt när man är på dejtingstadiet eller ihop liksom???
  6. 3
    Glömde skriva att kul att du frågade chans
    När man var liten gjorde man ju det och då visste man om man var ihop eller inte? Nu vet man inte riktigt när man är på dejtingstadiet eller ihop liksom???
  7. monka
    #4
    Ja jag har ju det, verkligen. Till jag hade läst boken Hemligheten då jag insåg att jag fegade bara. Och mycke kan jag låta mig vara men inte feg fast ingen av oss var beredd att det skulle stämma så som det gör...
  8. 4
    Ja jag har ju det, verkligen. Till jag hade läst boken Hemligheten då jag insåg att jag fegade bara. Och mycke kan jag låta mig vara men inte feg fast ingen av oss var beredd att det skulle stämma så som det gör...
  9. monka
    #5
    Fast jag kände att det redan var så fanns inget att fega om. Men det beror nog lite på hur vi båda är till personlighet. Också men kul var det!! Han skrattade högt, som jag visste han skulle göra och sa JA klart som fan att du har
  10. 5
    Fast jag kände att det redan var så fanns inget att fega om. Men det beror nog lite på hur vi båda är till personlighet. Också men kul var det!! Han skrattade högt, som jag visste han skulle göra och sa JA klart som fan att du har
  11. Medlem sedan
    Nov 2007
    #6
    Vad är det för bok? Kanske är ngt för mig med?
    Umgicks med en killkompis igår och han frågade mig varför inte jag kan träffa ngn och behålla han? Bra fråga det vill jag också veta?
  12. 6
    Vad är det för bok? Kanske är ngt för mig med?
    Umgicks med en killkompis igår och han frågade mig varför inte jag kan träffa ngn och behålla han? Bra fråga det vill jag också veta?
  13. monka
    #7
    Ge mig din adress! Du blir nästa som får boken, jag fick den av erikastockholm pay it forward
  14. 7
    Ge mig din adress! Du blir nästa som får boken, jag fick den av erikastockholm pay it forward
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar