Vincent är här!
_1208 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    May 2012
    #1

    Vincent är här!

    Nu har min bebis kommit! Han var beräknad till 12/8 men kom 8/8.

    Det är mitt första barn och jag hade en otrolig tur som fick en supersmidig förlossning. Vattnet gick närmre 00.30 och en halvtimme senare kom värkarna, de satte direkt igång med 4 min mellanrum så vi fick komma till BB för kontroll på en gång.

    Jag fick sen en morfinliknande spruta för att kunna slappna av och sova lite under två timmar och jag använde en hel del lustgas. När klockan var 10.25 föddes mitt lilla mirakel!

    En perfekt son som ler och skrattar mest hela tiden, amningen funkar utmärkt och dygnsrytmen börjar redan falla på plats så att jag får sova på nätterna.

    Det är ofattbart hur lycklig man kan känna sig!
  2. 1
    Vincent är här! Nu har min bebis kommit! Han var beräknad till 12/8 men kom 8/8.

    Det är mitt första barn och jag hade en otrolig tur som fick en supersmidig förlossning. Vattnet gick närmre 00.30 och en halvtimme senare kom värkarna, de satte direkt igång med 4 min mellanrum så vi fick komma till BB för kontroll på en gång.

    Jag fick sen en morfinliknande spruta för att kunna slappna av och sova lite under två timmar och jag använde en hel del lustgas. När klockan var 10.25 föddes mitt lilla mirakel!

    En perfekt son som ler och skrattar mest hela tiden, amningen funkar utmärkt och dygnsrytmen börjar redan falla på plats så att jag får sova på nätterna.

    Det är ofattbart hur lycklig man kan känna sig!
  3. Medlem sedan
    Jan 2012
    #2
    Grattis! Vad roligt att höra, njut av din fina Vincent och familjelyckan!
  4. 2
    Grattis! Vad roligt att höra, njut av din fina Vincent och familjelyckan!
  5. Medlem sedan
    Feb 2011
    #3
    Grattis!
  6. 3
    Grattis!
  7. Medlem sedan
    Oct 2011
    #4
    Grattis till er:0) härligt!!!
  8. 4
    Grattis till er:0) härligt!!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar