Börja 1 an
_05 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Börja 1 an

    Tänk att min lilla söte son har blivit så stor att han på måndag ska börja i 1 an.

    Han ser fram emot det och att ha gympa och att få läxor. När storebror han suttit med sin matteläxa då har han tagit fram sin "läxbok" med matte.

    Hur känner era 05 barn inför att börja i 1 an?
  2. 1
    Börja 1 an Tänk att min lilla söte son har blivit så stor att han på måndag ska börja i 1 an.

    Han ser fram emot det och att ha gympa och att få läxor. När storebror han suttit med sin matteläxa då har han tagit fram sin "läxbok" med matte.

    Hur känner era 05 barn inför att börja i 1 an?
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Min minsting började ettan i torsdags i förra veckan. Han var förväntansfull och glad. I förväg har han dock noga berättat för oss att han inte vill ha läxor. Som om vi skulle kunna påverka det... Det var nog mest alla kompisar han såg fram emot! Fröken var snäll och han var glad. Allt bra!
  4. 2
    Min minsting började ettan i torsdags i förra veckan. Han var förväntansfull och glad. I förväg har han dock noga berättat för oss att han inte vill ha läxor. Som om vi skulle kunna påverka det... Det var nog mest alla kompisar han såg fram emot! Fröken var snäll och han var glad. Allt bra!
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Haha vill han inte ha läxor sa han. Sonen vill ha läxor, han menar nog mattetal för det tycker han om.
    I dag är hans första skoldag 8.15-13 går han varje dag.

    Vad har ni för tider hos er?
  6. 3
    Haha vill han inte ha läxor sa han. Sonen vill ha läxor, han menar nog mattetal för det tycker han om.
    I dag är hans första skoldag 8.15-13 går han varje dag.

    Vad har ni för tider hos er?
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4
    Hos oss är det skoldag mellan 8.15 och 14.00 varje dag. Samma tider gäller från f-klass och åtminstone upp i tredje klass. Sen vet jag inte, för så stora barn har jag inte ;-)
  8. 4
    Hos oss är det skoldag mellan 8.15 och 14.00 varje dag. Samma tider gäller från f-klass och åtminstone upp i tredje klass. Sen vet jag inte, för så stora barn har jag inte ;-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar