ÄNTLIGEN!
_1208 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2011
    #1

    ÄNTLIGEN!

    Den 14 augusti kl 16.10, Bf+10 så kom han äntligen efter tre dygn av förarbete så var vi bara på sjukhuset i 4 timmar innan han kom ut. Jag födde med hjälp av lustgas, min nya bästa kompis. Vilksn känsla, helt olikt vad jag hade förväntat mig!

    han är HELT perfekt och världens finaste men mycket svårt hår och mörktgråa ögon. Ännu har han inget namn eftersom vi var övertygade om att han var en hon

    Lagom stor var han också med sina 3450g och 50cm.

    Jag är i himlen och gråter varje gång jag tittar på honom.
  2. 1
    ÄNTLIGEN! Den 14 augusti kl 16.10, Bf+10 så kom han äntligen efter tre dygn av förarbete så var vi bara på sjukhuset i 4 timmar innan han kom ut. Jag födde med hjälp av lustgas, min nya bästa kompis. Vilksn känsla, helt olikt vad jag hade förväntat mig!

    han är HELT perfekt och världens finaste men mycket svårt hår och mörktgråa ögon. Ännu har han inget namn eftersom vi var övertygade om att han var en hon

    Lagom stor var han också med sina 3450g och 50cm.

    Jag är i himlen och gråter varje gång jag tittar på honom.
  3. Medlem sedan
    Jul 2012
    #2
    Grattis!
    Födde första barnet 14:e november 2012.
  4. 2
    Grattis!
  5. Medlem sedan
    Jan 2012
    #3
    Åh, vad härligt!! GRATTIS!
  6. 3
    Åh, vad härligt!! GRATTIS!
  7. Medlem sedan
    Dec 2011
    #4
    Åh grattis vilken underbar tid. Längtar efter vår lilla bebis nu, är i v 39+1 idag.
    Kram
  8. 4
    Åh grattis vilken underbar tid. Längtar efter vår lilla bebis nu, är i v 39+1 idag.
    Kram
  9. Medlem sedan
    Dec 2011
    #5
    Hoppas du inte behöver vänta länge till. pojken heter föresten numera Tino
  10. 5
    Hoppas du inte behöver vänta länge till. pojken heter föresten numera Tino
  11. Medlem sedan
    Jan 2012
    #6
    Fint namn!
  12. 6
    Fint namn!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar